Kan ikke mere :-((
Fra : Hønemor

Dato : 24-09-02 21:25

Hejsa i søde mennesker.
Ja, min tålmodighed har været stor og jeg takker alle jer, som har hjulpet
mig.
Men jeg vil indrømme at nu kan jeg ikke klare den mere er helt grædefærdig
(
Men jeg kan ikke lave og få den rammeside, som jeg gerne ville have.
Så nu får i ikke flere problemer med mig, for nu har jeg opgivet at lave den
hjemmeside.
Tak alle sammen for jeres søde hjælp.
KH Hønemor

Fra : Poul E.

Dato : 24-09-02 22:54

On Tue, 24 Sep 2002 22:25:25 +0200, "Hønemor" <fagerberg@city.dk>
wrote:

> [...]
>Men jeg kan ikke lave og få den rammeside, som jeg gerne ville have.
>Så nu får i ikke flere problemer med mig, for nu har jeg opgivet at lave den

Jeg har lavet en side som ligner en rammeside, men lavet som tabel. Nu
mangler jeg bare at lave en grundside så menuen er på nøjagtig samme
sted på alle sider. Som det er nu hopper menuer.

Her er siden http://www.pandrupskytteforening.dk/

Lige nu savner jeg ikke rammer!

Fra : Per Thomsen

Dato : 25-09-02 07:50

> [...]
> mangler jeg bare at lave en grundside så menuen er på nøjagtig samme
> sted på alle sider. Som det er nu hopper menuer.

Jeg syntes det er en glimrende ide med en tabel.

Det er ikke altid en forsel med rammesider.
Bla. kan det være et problem, hvis en søgemaskine finder et af
underkomponenterne.
(Så mangler f.eks. menuen)

Mht. din tabel; har du sat fast kolonnebredde på?

Per

Fra : Poul E.

Dato : 25-09-02 15:46

On Wed, 25 Sep 2002 08:50:22 +0200, "Per Thomsen"
<pt@*REMOVE*THIS*monacor.dk> wrote:

> [...]
>underkomponenterne.
>(Så mangler f.eks. menuen)
>
>Mht. din tabel; har du sat fast kolonnebredde på?

Ja, det har jeg. Det skal dog nok ændres senere.

Fra : Poul E.

Dato : 25-09-02 16:32

>Det er ikke altid en forsel med rammesider.
>Bla. kan det være et problem, hvis en søgemaskine finder et af
>underkomponenterne.
>(Så mangler f.eks. menuen)

Jeg kom lige i tanker om min første side. Det må da vist være det
simpleste der kan laves. Siden kan frit benyttes, men den er sikkert
fuld af fejl.

http://home19.inet.tele.dk/pea/

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 25-09-02 23:12

Per Thomsen <pt@*REMOVE*THIS*monacor.dk> wrote in message

> [...]
>
> Det er ikke altid en forsel med rammesider.
> Bla. kan det være et problem, hvis en søgemaskine finder et af

Ja, men det problem kan nemt klares ved at have et site-banner
i bunden af de enkelte rammesider, med et link tilbage til hovedsiden
indbygget i banneret. Når man så klikker på linket vil man altid
komme tilbage til hovedsiden med menu og det hele.

Mette

Fra : Rita Olesen

Dato : 25-09-02 05:29

"Hønemor" skrev
> Men jeg kan ikke lave og få den rammeside, som jeg gerne >ville have.
>nu har jeg opgivet at lave den hjemmeside.

Det var synd!

Jeg har lige kigget på Poul E.'s side. Det var måske
en løsning at lave din side på denne måde, hvis du får
mod på det igen.

--
Hilsen Rita
http://www.ritaolesen.dk