Reservedel til 3210
Fra : Sorensen

Dato : 24-09-02 20:38

jeg står og mangler en reservedel til min 3210, som jeg håber at nogen kan
hjælpe med. Det drejer sig om den tynde (hvide) kontaktplade som tasterne
går ned på. Den koster ikke alverden hos T.Hansen, men de er noget dyre i
fragt, så det ender med at blive for dyr. Men hvis der er nogen som ligger
inde med en sådan tingest til fornuftige penge, så er jeg køber. Den skal
selvfølgelig være ok.

Ib

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-09-02 20:40

Sorensen skrev:

>Det drejer sig om den tynde (hvide) kontaktplade som tasterne
>går ned på. Den koster ikke alverden hos T.Hansen, men de er noget dyre i
>fragt, så det ender med at blive for dyr.

Spørg dem evt., om de ikke kan sende den som brev i stedet for pakke.
Den vejer jo stort set ingenting, så der er nok nogle kroner at spare.
--
Venligst,
Lasse Hedegaard