V-Power og Nitro 3000
Fra : Michael Jensen

Dato : 24-09-02 19:07

Giver disse 2 benzin mærker nogle fordele på en 2-taktst knallert ?

Fra : LowLifeDK

Dato : 24-09-02 19:39

> Giver disse 2 benzin mærker nogle fordele på en 2-taktst knallert ?

Ja og Nej !

Begge mærker indeholder additiver som renser motoren. Det er bevist, og en
sandhed uden modifikationer.

Udgangspunktet i disse mærkers salgsargument er.:

"Jo renere motor, jo bedre motor"

Fint nok ! Har faktisk brugt en håndfuld tændrør (29 kroner pr. stk.) for at
checke deres påstand. Alle er fine og rene, og formentlig var/er også resten
af motoren pæn.....MEN...

Jeg fik startproblemer undervejs ?!

Aner ikke hvorfor, men gætter på at leverandørerne af 2-taksolie har ret når
de skriver.: "der er i vores olie tilsat de additiver der er nødvendige for
en ren og stabil drift af en 2 taks motor. Brug IKKE benzin med yderligere
additiver!"

Jeg bruger ikke længere "superbenzin", og den lille, lede, fede grimme PGO
starter når jeg vi ha' at den skal starte.

Hun er min lille BITCH! ....

Low

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-02 22:41

"Michael Jensen" <michael@FJERNDETTEfreezz.dk> skrev i en meddelelse
> Giver disse 2 benzin mærker nogle fordele på en 2-taktst knallert ?

Jeg synes jeg kan mærke en _klar_ forskel(til det bedre) når jeg kører på
Nitro3000.. Det er nok primært psykologisk, men det er jo også halvdelen af
oplevelsen

Fra : LaLLe

Dato : 30-09-02 14:34

"Michael Jensen" <michael@FJERNDETTEfreezz.dk> skrev i en meddelelse
> Giver disse 2 benzin mærker nogle fordele på en 2-taktst knallert ?

Jeg har hørt om flere der har smadret stempler og cylindre ved at køre på
v-power og nitro3000. Fact er at de ting de smider i benzinen udelukkende er
til for at rense ventilerne på en bil. Derfor lad være med at købe det dyre
olie med en hel masse i der er ment på 4 takt motore..
Jeg har også prøvet begge benziner og det var heller ikke med den videre
succes. Motoren kørte renere på alm 95..

LaLLe
www.stalkerzone.dk