Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Floppydisc adapter
Fra : J W Nielsen

Dato : 24-09-02 18:18

Hej !
Har brug for en "Camedia floppydisc adapter"...
I forbindelse med mit arbejde hvor vi skal overføre nogle data (ikke foto)
fra PC til et Smartmediacard, har jeg fået oplyst, at vi kan bruge
ovenstående...
Jeg har prøvet med en SM-cardreader, men der virker overførslen ikke - det
skal altså være ovenstående !!!
Da jeg mener at navnet "Camedia" er et Olympus-varemærke, tænkte jeg, at
nogen her ved hvor man får sådan en billigst !!!

Jørgen Wulff Nielsen

Fra : GiWeo

Dato : 25-09-02 07:56

Hejsa

> [...]
>Da jeg mener at navnet "Camedia" er et Olympus-varemærke, tænkte jeg, at
>nogen her ved hvor man får sådan en billigst !!!

De fleste rigtige fotoforhandlere har dem hjemme - både Olympus of
FujuFilm laver en - men vær opmærksom åpå at der findes 2 forskellige
slags. Type 1 kan kun læse kort op til og med 32 mb og type 2 kan læse
alle. Prisen er vel omkring en femhundredekroneseddel....

--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på

Fra : Lars Andersen

Dato : 25-09-02 08:45

Jeg har da en sådan FlashPath adapter du kan købe - nypris var omkring
500,-, hvis du er interesseret.

v.h. Lars A.

Fra : lyngbybilledcenter

Dato : 25-09-02 08:55

"J W Nielsen" <jwn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Da jeg mener at navnet "Camedia" er et Olympus-varemærke, tænkte jeg, at
> nogen her ved hvor man får sådan en billigst !!!

Hej Jørgen

Kig forbi www.digitalfotoservice.dk
Se under "kortlæser"

Mvh.