Rotations banner
Fra : Preben Mikkelsen

Dato : 24-09-02 17:45

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med at lave et banner der skifter mellem
5-10 forskellige banner med hver sin web adresse.
Jeg har fundet et Java og asp script hvor den skifter hver gang der kommer
et besøg. Det er jeg ikke int. i. Det skal være et banner der selv skifter
efter 5-10 sek.
Jeg har set at de har sådan et banner som jeg søger på www.arto.dk.

Venlig Hilsen

Funnyboy

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-09-02 18:51

"Preben Mikkelsen" <funnyboy@vip.cybercity.dk> wrote in

> [...]
> Jeg har fundet et Java og asp script hvor den skifter hver gang
> der kommer et besøg. Det er jeg ikke int. i. Det skal være et

Prøv at kigge hos www.km-banner.tk (hvis du kan få kontakt til
siden!)

> Jeg har set at de har sådan et banner som jeg søger på
> www.arto.dk.

Prøv at spørge dem om de vil ud med deres script.

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Niels Andersen

Dato : 25-09-02 07:05

Preben Mikkelsen wrote in <amq4m0$fbb$1@news.cybercity.dk>:
> [...]
> et besøg. Det er jeg ikke int. i. Det skal være et banner der selv skifter

Det gøres nemt med javascript. Gruppen til javascript hedder .clientside til
sidst.

Læs meget gerne dette:
http://usenet.dk/netikette/crosspost.html

--