Varago, bagskærm og syn
Fra : Erik Munk

Dato : 24-09-02 16:54

Hej
Jeg var til syn med min Yamaha Virago XV 500 i dag, idet jeg har fået den
solgt hvis den er nysynet.
Jeg fik en anmærkning om at bagskærmen ikke var god nok, idet den er meget
kort og det laveste
punkt, der er nummerpladen er for høj.

Jeg skulle montere en inderskærm.

Jeg kan ikke huske at jeg har set sådan noget skrammel på en Virago, så jeg
vil lige høre om der er nogen
der kender til den slags og hvor jeg skal finde sådan en, billigt ?

mvh Erik
Virago XV 500

Fra : Ivan Nielsen

Dato : 24-09-02 20:54

"Erik Munk" <erik_munk@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> vil lige høre om der er nogen
> der kender til den slags og hvor jeg skal finde sådan en, billigt ?

Jeg fandt en gammel murerspand fra Harald Nyborg, som jeg snittede til med
en hobbykniv. For lige at gøre det lidt smart, monterede jeg et gammelt
katteøje fra en cykel. Og vupti blev min gamle Honda CB500F synet og
godkendt.

--
Ivan Bartholin Nielsen
Nygårdsvej 8

Honda CB500F 1975 - Nu med natskjorte

55739045 21646348

ivan@kloge.dk
www.kloge.dk

Fra : Jan Madsen

Dato : 25-09-02 07:20

HI

Lige inden min XV535 skulle til syn var den nede hos Fisker og få nyt bagdæk
på. I samme moment monteret han lige en "bagskærmsforlænger" .

Så vidt jeg husker kostede den altså ikke mere end 70kr. Så hvis den koster det
samme til din XV500, kan det dårligt nok betale sig at bruge til på at fuske
noget sammen

Jan

Fra : Erik Munk

Dato : 25-09-02 18:11

Hej

Det lyder som en god og billig løsning, men hvor finder man denne Fisker ??

mvh Erik

Fra : Jan Madsen

Dato : 26-09-02 18:51

Hi

Her

http://www.fisker-mc.dk

Men mon ikke den koster det samme hos alle Yamaha forhandlere.

Jan

Fra : PCBruger

Dato : 25-09-02 18:59

Du skal bare montere noget gummi eller plastik, det skal gå ned til midten
af dit nav/hjul.
Mvh
http://MCi.webbyen.dk

Fra : Vestegnens MC Servic~

Dato : 26-09-02 18:57

Går ud fra at cyklen står originalt. Hvis ikke så tag et stykke plastic og
skær til så det går ned til midten af baghjulet, men husk ikke noget med at
bore huller i den eksisterende bagskærm, men find en løsning der gør at det
kan fjernes igen uden at det kan ses.
Vestegnens MC Service