Søges: Jenseits der Stille
Fra : Peter Lind

Dato : 24-09-02 16:43

Hejsa gruppe

For nogle år siden så jeg ved et rent tilfælde den tyske film: "Jenseits der
Stille".
http://us.imdb.com/Title?0116692
Den blev sendt på DR2 en sen sen nat... uden for normal mainstream program.

Jeg glemte alt om den indtil for nogle uger siden, og fandt efter noget
detektivarbejde ud af hvad den hedder, og at man rent faktisk kan købe den
på DVD i Tyskland.
http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B00005QIY4/qid%3D1032881430/302-299605
4-6515212

Men kan man også få den her i landet, eller måske i det store udland ? Jeg
kunne godt tænke mig en version med danske og/eller engelske tekster, men da
det jo ikke ligefrem er en blockbuster film, så er den nok svær at finde.

Har nogen hørt om den, kender måske en dansk titel, så hører jeg meget gerne
fra jer...

mvh
Peter Lind

Fra : Troels

Dato : 24-09-02 16:59

> Har nogen hørt om den, kender måske en dansk titel, så hører jeg meget
gerne
> fra jer...

Jep. Vi så den i 2.g i gymnasiet. Faktisk en rigtig god film. Omend jeg
aldrig har været særlig god til tysk. Men en del af det er jo på tegnsprog,
og det er da til at forstå

På dansk hedder filmen "Bag stilheden". Jeg ved ikke om den kan fåes med
danske undertekster.

/Troels

Fra : Troels

Dato : 24-09-02 17:02

> Jeg ved ikke om den kan fåes med
> danske undertekster.

Det kan den så. Du kan ihvertfald låne den på biblioteket med danske
undertekster. Så må den vel også kunne købes med dem.
<http://www.bibliotek.dk/search.zap?target=Dfa&&term4=&term2=&term3=bag+stil
heden&term1=&&cclterm5=materiale%3D(b%E5+eller+pf+eller+mu+eller+sc+eller+un
d)&field4=emne&field2=forfatter&field3=titel&field1=fritekst&syntax=xml&op=o
g&start=2&number=1&element=L>

/Troels

Fra : Ghost

Dato : 25-09-02 15:24