efterårsferie
Fra : Michael Kristensen

Dato : 24-09-02 16:17

Efterårsferie starter fredag d. 12 oktober.

Vil du med på Steno museum når du kommer? De har bl..a. udstilling af
mekaniske computere. Det ligger inde i uni parken, men jeg har faktisk
aldrig været.

Fik godkendt den sidste eksamen inden orlov i dag.

Dermed har jeg en bachlerorgrad i fysik med grundprogram i datalogi = 36
point
+ Statistik (2 point) + Scientific Computing (2 point) + Nanoscience (1
point) + Elektronik (1 point) + Kaos fysik (1 point) = 43 point.

En kandidat er på 60 point.

Så jeg mangler 17 point (=normeret til 17 måneders arbejde).

9-12 skal bruges på sceciale, 2 på enten datalogi eller fysike eller noget
tredje, og de sidste på fysik kurser.

Snakkede med nogle mennesker oppe på uni i dag for at høre om forskellige
områder at skrive specialer indenfor. Masser af spændende områder, men bare
ikke noget der siger DING DONG og som man vil bruge 9 til 12 måneders
arbejde på!

ses

Fra : Allan Wisborg

Dato : 24-09-02 16:23

Spændende læsning......

Allan

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 24-09-02 16:27

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Fik godkendt den sidste eksamen inden orlov i dag.
>
> Dermed har jeg en bachlerorgrad i fysik med grundprogram i datalogi = 36

aha, med grundprogram i datalogi....

Så må du også kunne finde ud af at trække dette indlæg tilbage

MVH Kenneth Egholm
Datamatiker Stud.

Fra : Michael Kristensen

Dato : 24-09-02 16:48

Ups. Det må I undskylde. Men jeg bruger sunsite.dk serveren, og der kan jeg
ikke få lov til at slette, da jeg er en anonym bruger hos dem.

Fra : Anders Christensen

Dato : 24-09-02 17:37

Hvornår skal vi komme?

Fra : Hekto

Dato : 24-09-02 20:20

In article <ampvm1$l24$1@sunsite.dk>, mbk112@hotmail.com says...
> [...]
> områder at skrive specialer indenfor. Masser af spændende områder, men bare
> ikke noget der siger DING DONG og som man vil bruge 9 til 12 måneders

Øøøøøjhhh! Ser hun godt ud???????
--

/Brian/Hekto
hekto@hekto[remove].dk

Fra : Jens Arnfast

Dato : 24-09-02 21:35

On Tue, 24 Sep 2002 17:17:08 +0200, "Michael Kristensen"
<mbk112@hotmail.com> wrote:
[snip]

Tillykke :)

Hils EMS hvis du render ind i ham

--
-jens

XJ600'88 uden støttehjul og ringklokke

Fra : Michael Kristensen

Dato : 24-09-02 22:01

> Tillykke :)
>
> Hils EMS hvis du render ind i ham

Han er blevet dekan, så han er en travl mand.