Æstetik
Fra : Format C:\\

Dato : 24-09-02 14:18

Hej Alle!

2 ting der ikke rigtig spiller.

1. Jeg ville gerne om både ur og udbyder logo kunne fjernes fra display (er
i vejen for mine bagrundsbilleder!)

2. Kan man slå den dødsyge pauseskærm fra der gråtoner med et ur?

3. Hvorfor tænker så udviklere æstetisk når de nu bruger så meget krudt på
diverse optioner rent grafisk?!

Just my 2 cents! Mvh. Skaas

Fra : [5000] Dr. Koch

Dato : 24-09-02 15:08

????????????????????????????????
Jeg er ikke helt med ???

Dr. Koch

Fra : Format C:\\

Dato : 24-09-02 15:22

Start med at købe en T68i eller lån en af vennerne - så falder ti-øren nok
Takes one to know one!

Fra : John K

Dato : 24-09-02 15:34

> Start med at købe en T68i eller lån en af vennerne - så falder ti-øren nok

Hva' dælen så med at skrive det i indlægget!
Det kunne stort set værre en hvilket som helst nyere mobiltelefon du snakker
om...

Mvh

John K

Fra : Format C:

Dato : 24-09-02 18:18

Du blir' hurtigt tøsesur hva'? Beklager jeg udelod den mindre detalje, men
raketforskeren der besvarede første post kunne jo ha' udpenslet denne
istedet.

Fra : [5000] Dr. Koch

Dato : 24-09-02 18:49

så, så. Rolig nu... Der er jo ingen grund til at hidse sig op
Grunden til at jeg skrev var jo bare at der overhovedet ikke stod noget som
helst om hvilken telefon det drejede sig om - Fair nok - en T68 fandt jeg ud
af. Ikke flere kommentarer herfra....

Raketforskeren takker af

Fra : Michel Komischke

Dato : 24-09-02 18:56

On Tue, 24 Sep 2002 19:48:54 +0200, [5000] Dr. Koch wrote:

> så, så. Rolig nu...

Det er vist hans generelle attitude

--
,''`. Michel Komischke
: :' :

Fra : Bachelor®

Dato : 24-09-02 23:30

"Format C:\" <blaalyn@yahoo.dk> skrev i en meddelelse news:3d9074ed$0$62683$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Start med at købe en T68i eller lån en af vennerne - så falder ti-øren nok

Det var en dyr fornøjelse for at fatte dine indlæg ?

Fra : [5000] Dr. Koch

Dato : 25-09-02 10:43

hehe

Dr. Koch