Tilslutning af dobbelt afbryder
Fra : Howard

Dato : 24-09-02 14:01

Jeg skal sætte en dobbelt afbryder op, men jeg forstår ikke helt de symboler
der er på kontakten.

Hvordan gør jeg, se tegning på dk.binar

Carsten

Fra : Kasper Thor Larsen

Dato : 24-09-02 17:17

> Hvordan gør jeg, se tegning på dk.binar

ringer efter en elektrikker!

Kasper Thor

Fra : Howard

Dato : 24-09-02 17:46

"Kasper Thor Larsen" <k2r@larsenDELETETHISSPAMFILTER.dk> skrev i en
meddelelse news:amq33b$6qg$1@sunsite.dk...

> ringer efter en elektrikker!
>
> Kasper Thor

For en kontakt, nej

Har fundet ud af det, der var bare en punkt på kontakten jeg ikke har set
før, men det betyder ikke noget.

Carsten

Fra : Nette

Dato : 28-09-02 01:38

"Howard"wrote
> For en kontakt, nej

Troede faktisk det var ulovligt at lave den slags selv? ( Seriøst )!

Nette

Fra : Howard

Dato : 28-09-02 10:09

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Howard"wrote
>
> Troede faktisk det var ulovligt at lave den slags selv? ( Seriøst )!
>
> Nette

Ikke at skifte en kontakt, men at sætte en ny op selv må man vist ikke, men
der er så mange ting man ikke må.

Carsten

Fra : Nette

Dato : 28-09-02 11:34

"Howard" wrote
> Ikke at skifte en kontakt, men at sætte en ny op selv må man vist ikke,

Nå ok, det er sådan det er*G*

>men
> der er så mange ting man ikke må.

Ja ja, det var nu heller ikke ment for at moralprædike.... Synes bare jeg
kunne huske et eller andet

Nette