Feedbackformular med bekræftelsesfelt
Fra : petit

Dato : 24-09-02 13:37

Hej!

1) Er der en eller anden som kan hjælpe mig med / forklare mig, på hvilken
måde min en e-mail "kommer til at se ud" når man har lavet en
feedbackformular (til kunden) med bekræftelsesfelter, således at kun nogle
udvalgte oplysninger "bliver vist".
Får jeg en "standart"-email med samtlige oplysninger alligevel, eller får
jeg også "kun" oplysningerne fra bekræftelsesfelterne.

2) På hvilken måde kan man "nøjes" med at få de felter med indtastede
oplysninger og ikke alle de "tomme" felter også ? ( i "standart"-emailen) Er
den eneste på at løse det på at selv udvælge m.h.t. hvor mange
bekræftelsesfelter "man vil have"?
Tidligere (inden FP-tiden) har jeg benyttet mig af FormMail. FormMail havde
den facilitet at den kun videresendte hvis der var skrevet data i felterne.

Håber på "et godt svar"

m.v.h.

Peter.

Fra : Ulrik Friis

Dato : 25-09-02 22:17

"petit" <petit@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Får jeg en "standart"-email med samtlige oplysninger alligevel, eller får
> jeg også "kun" oplysningerne fra bekræftelsesfelterne.

Hvis FP 2000: Mailen der sendes til dig indeholder alle punkter i din form

> [...]
havde
> den facilitet at den kun videresendte hvis der var skrevet data i

Mailen der sendes til dig har ikke noget med bekræftelsessiden at gøre. Hvis
din server understøtter FormMail, så kan du godt bruge det.

mvh
Ulrik