forkert mailboks /65
Fra : Onix

Dato : 24-09-02 12:50

Hej !

Ang. Eric. t 65

jeg har forgæves forsøgt at opsætte min telefon til CC email læsning, den
kalder op osv. meeeeeen den skriver forkert mailboks og lukker ned ? har
nogle et bud på hvad der er galt ??

Fra : Martin Heller

Dato : 24-09-02 21:29

"Onix" <3kantsomr111@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har forgæves forsøgt at opsætte min telefon til CC email læsning, den
> kalder op osv. meeeeeen den skriver forkert mailboks og lukker ned ?
har
> nogle et bud på hvad der er galt ??

Jeg går ud fra at du har et abonnement, der tillader opkald via
opkaldsnummer 35100000 og at du har indtastet brugernavn og
kodeord korrekt.

Jeg havde også problemer med at jeg blev afvist med besked om
at brugernavn eller password var forkert. Det viste sig at det var
fordi jeg ikke havde skrevet noget under DNS-adresse. Der skal
stå 212.242.40.3.

Du kan se min opsætning af T65 til e-mail her:
Den virker fint, så du kan jo prøve at sammenligne med det.

Fra : Onix

Dato : 25-09-02 07:55

tak - nu virkder det !