håb om hurtig svar 2
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 24-09-02 11:11

Glemte om spørge om noget i håb om hurtig svar 1

Opskrift på brunede perleløg søges også, har søgt på google, uden resultat,

hjælp, det er nemlig også til i aften

Bolette

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-09-02 11:15

"Bolette Nielsen" <Bobo@nospam.kimj.dk> writes:

> Opskrift på brunede perleløg søges også, har søgt på google, uden resultat,

Smelt 1 dl sukker på en god pande, når det er smeltet, men ikke brunt
tilsættes 100 g margarine. Når det hele er bruset af tilsættes løgene
og de vendes rundt i massen indtil de har den rette glaseringsgrad.
Nogle vil have dem meget glaserede, andre kun lidt.

Måske er 1 dl sukker og 100 gram margarine i overkanten alt efter hvor
mange løg du vil have, men så må du lige justere lidt på det.

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-09-02 11:17

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> writes:

> Måske er 1 dl sukker og 100 gram margarine i overkanten alt efter hvor
> mange løg du vil have, men så må du lige justere lidt på det.

Efter at have konsulteret frøken Jensen, tror jeg godt du kan halvere
mængden af sukker og margarine. Og hvad kan man så lære af det? Slå op
før du poster!