Server kabinet søges
Fra : Tweaki

Dato : 24-09-02 10:58

Hej,

Jeg søger et kabinet som jeg kan bruge til at bygge min Server op i, gerne
modulopbygget. Der skal være god plads til minimum 6 Harddiske samt 2 CD'er
og diskette station. Også gerne et nyere brugt board, gerne multiprocessor,
som skal understøtte 512Mb Ram blokke op til min. 1Gb, type er ikke
afgørende, men skal helst understøtte processor op til 1Ghz. På forhånd
tak.

--

Tweaki

ICQ 1002873

Fra : Claus O

Dato : 28-09-02 16:53

"Tweaki" <Tweaki_dk@hotmail.com> wrote

> Jeg søger et kabinet som jeg kan bruge til at bygge min Server op i, gerne

Dette er ikke en markedsgruppe.

Fra : Steffen Fog Sørensen

Dato : 30-09-02 07:23

Næ, men måske man kunne bruge lidt af gruppens erfaringer med kabinetter!!!

FO
Steffen

Fra : Jan Riis Sørensen

Dato : 26-10-02 11:00

Hej

Prøv at kigge på http://www.edbpriser.dk

Der kan du helt sikkert finde hvad du søger.

mvh

Jan