deprimeret!
Fra : Mirian

Dato : 24-09-02 10:17

Hej
Jeg ville egentlig bare høre om der fandtes noget alternativ medicin til
folk der er lettere deprimeret. Jeg er klar over at der findes lys
behandling, men findes der andet, måske i form af urter eller træning af
positiv tankegang osv.
MVH Mirian

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-09-02 10:33

Mirian wrote:
> [...]
> til folk der er lettere deprimeret. Jeg er klar over at der findes lys
> behandling, men findes der andet, måske i form af urter eller

der findes naturpræperarter som feks Velsina, som jeg tidligere har
prøvet.... desværre fik jeg bivirkninger i form af udslet og huden blev
lysfysfølsom, men det hjalp på mit humør....
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Hans Paulin

Dato : 24-09-02 11:00

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
....hvis man er i stand til at gøre noget for andre væsener, som har
behov for hjælp, siges man osse selv at få hjælp...

....bruger det selv - og det hjælper...
--
Kærlig hilsen
Hans

Fra : Methe

Dato : 24-09-02 20:10

Hej Mirian

Ja, der findes alternativ til folk, der er påvirket af lettere tungsind
og især kvinder. Det hedder "Hyperiforce" fra A. Vogel - det fås i Mates
og det er meget effektivt. Ellers kan jeg anbefale enhver form for
healing og alt. terapi - skriv nærmere, hvis du ønsker at høre videre.

Masser af gode tanker til dig fra mig

Methe

http://www.kandu.dk/

Fra : Siff

Dato : 25-09-02 20:46

Hej mirian
Jeg har fået reiki healing og det hjalp mig.jeg er selv healer nu og
arbejder med deprimerede og det virker.
Knus Siff

Fra : Bjarne Krog

Dato : 25-09-02 22:27

Jeg har forsket meget i depri. og det giver gode resultater med en lys
lampe (koster faktiskt kun 1500, tror jeg)
Men til de patienter der kommer hos mig, giver jeg (ud over
akupunkturen som er god til depri.) en te blanding af mistelten,
pebermynte, løvetand og marietidsel, og til sukkergrisene plejer jeg
at komme lidt lakridsrod i .
Derudover giver jeg dem B-total og omnimin-vitaminpile.

---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Fra : Rado

Dato : 26-09-02 01:18

On Tue, 24 Sep 2002 11:17:21 +0200, "Mirian"
<Mirian@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>folk der er lettere deprimeret. Jeg er klar over at der findes lys
>behandling, men findes der andet, måske i form af urter eller træning af

Prøv evt. Bach's blomstermedicin. Der findes flere forskellige typer
mod forskellige former for depression. Og det er meget billigt i brug,
hvis man køber de rå essenser.

--
Rado

....illness or fear are not necessarily enemies,
as much as aids to understanding, and means to
a greater end..." - Seth

Fra : Lyrik

Dato : 03-10-02 00:14

"Mirian" <Mirian@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> folk der er lettere deprimeret. Jeg er klar over at der findes lys
> behandling, men findes der andet, måske i form af urter eller træning af
++++++++++++++++++++++++++++++++++++

"PRIKBLADET PERIKON / Hypericum perforatum
Prikbladet perikon er en 30 - 50 cm. høj flerårig urt, der også kaldes
"Johannesurt". Det er blomsterne der bruges, de har en smertestillende
virkning ved neuralgi og iskias og stimulerer udeblivende eller mangelfuld
menstruation. Desuden er perikon også virksom ved depression."

Du kan købe Perikon tabletter, sidst jeg så dem, det er længe siden havde de
dem i Aldi.
Ifølge Psykiatriinformation tager mange psykiatriske patienter dem imod
depression.
De har nøjagtig samme virkning som "lykkepiller", samme virkning og samme
bivirkning.
Fordelen er at de er billige og i håndkøb.
Man laver også Perikonsnaps af planten. det kan dog nok ikke anbefales som
middel mod egentlig depression, da alkohol forstærker depression.

Hilsen
Jens

Fra : Bjarne Christiansen

Dato : 03-10-02 22:16

Hej jeg har gjort samme erfaring med citronmelisse. Den virkede ok for mig.
Måske du er lige så heldig. Good luck
Lyrik <lyrik@heaven.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:anfuk5$2jt1$1@news.cybercity.dk...