DB2 driver og url
Fra : Hancater

Dato : 24-09-02 08:18

Hej

Hvordan finder man ud af hvad ens database driver hedder (jeg arbejder på en
DB2 version 7.1) med hensyn til:
Class.forName(???????);
Og hvordan sætter man url'en op?:
String url = "????:????:osv";

Håber der sidder nogen derude der kan hjælpe....
På forhånd tak.

Mvh. Hancater

Fra : blackholedk

Dato : 24-09-02 15:05

Hej.

Hvis du har en installation af DB2 version 7.1 på din maskine, så kan du
finde en række sample java programmer ved at se i folder
sqllib\samples\java.
DB2Appl.java viser fint hvordan du gør.

Med venlig hilsen

Mr. Black

Fra : Hancater

Dato : 25-09-02 13:44

Takker mange gange

Fra : Jan Jonasen

Dato : 25-09-02 16:35

In article <amp3jt$2epg$1@news.cybercity.dk>, Hancater (nb0b@cvusyd.edu)
wrote:
> Hej
>
> Hvordan finder man ud af hvad ens database driver hedder (jeg arbejder på en
> [...]
Her er et eksempel: <http://216.239.39.100/search?q=cache:IBTOMzrEUzkC:www-
106.ibm.com/developerworks/library/servlets-and-xml/xmlfromdb2-src.html+DB2
+jdbc+url&hl=en&ie=UTF-8>

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk