Gemt ændringer i word (åbnet i outlook exp~
Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 24-09-02 08:06

Hej

Jeg har modtaget en mail (jeg bruger OE 6.0) med et worddok. vedhæftet. Jeg
åbnede det direkte, lavede nogle ændringer og trykkede på save-ikonet. Nu er
det væk??

Her sidder jeg så og prøver at rekonstruere situationen og den er god nok:
hvis jeg laver ændringer på samme måde og lukker word, åbner igen, så er
ændringerne der. Men hvis jeg lukker OE ned og åbner igen så er de væk??

Hvor er alle mine ændringer? - det var mange timers arbejde

Er der en klog der kan hjælpe?

Mvh Tommy
bruus snabela os.dk

Fra : pre

Dato : 24-09-02 11:58

Der fik du ikke rekonstrukteret hele situationen!. En vedhæftet fil
"ligger i en "container", beregnet til transport af data, der som regel
er kodet (Mime). Når du åbner dok filen åbnes den i Word og kan læses
der. Den kan også redigeres men når du trykker på Gem, så vil Word
automatisk (forsøge at) gemme på den oprindelige adresse.

Det kan bare ikke lade sig gøre så programmet må bruge de
fejlinstruktioner der er - og hvis din installation har en Temp mappe
(det bør der ha´) så lægges filen der. Ellers havner den i det virvar af
midlertidige filer der findes på enhver PC.

Prøv at bruge søgefunktionen til at finde filen under navnet. Kikser
det så studér søgerutinen for at udnytte enten dato-metoden eller
find-specifik-tekst-metoden. Fil-navnet er sandsynligvis, men ikke med
garanti, bevaret - men filen er der et eller andet sted.

Næste gang: Fortæl Word hvor filen skal gemmes.....

© pre 2002

Fra : pre

Dato : 24-09-02 15:11

Supplerende:
Kik på mailen og åbn den vedhæftede fil i Word
Hvis du åbner VBA-editoren og kan skrive i Intermediate Window (det kan
evt. klikkes frem via Vis menuen. Skriv denne linie og tryk enter:
?Activedocument.fullname

Det burde vise hele stien til den reviderede tekst.