Inkluderet side eller fælles kanter???
Fra : Vittrup

Dato : 24-09-02 07:54

Hvad skal man bruge og hvorfor??

Jeg har behov for en del produktsider hvor der udover skal være plads til
logo og navigationspanel. Jeg bruger frames i øjeblikket.

På forhånd tak

Fra : Ulrik Friis

Dato : 25-09-02 22:12

"Vittrup" <Vittrup@audioteket.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad skal man bruge og hvorfor??
>
> Jeg har behov for en del produktsider hvor der udover skal være plads til
> logo og navigationspanel. Jeg bruger frames i øjeblikket.

Du har lidt mere styr på inkluderede sider end fælles kanter idet du selv
skal lave og vedligeholde dem.

Fælles kanter bruger hvad der står i <title> som udgangspunkt som tekst på
hyperlinks, men de kan dog redigeres. Den side man står på vises ved at
hyperlinket til siden er pillet af. En god løsning. Fælles kanter skal
ajourføres i navigationsvisning. En tøddel nemmere end inkluderede sider.
Men har man en kompleks struktur bliver det besværligt med fælleskanter, da
man så ikke kan slippe for hyperlinks med tilen Op.

Det hele afhænger af strukturen på web-stedet. Hvis det er en kompliceret
struktur ville jeg dele det op i subwebs og anvende både og.

mvh
Ulrik

Fra : Vittrup

Dato : 26-09-02 07:34