Jeg undres
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 23-09-02 23:34

Hej alle

Nu ved jeg ikke hvordan hendes barm så ud før, men hvad får en 22-årig pige
til at få lavet sådan et par bryster?

Mark Thomas Gazel

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-09-02 23:35

Mark Thomas Gazel wrote:

> Hej alle
>
> Nu ved jeg ikke hvordan hendes barm så ud før, men hvad får en 22-årig pige
> til at få lavet sådan et par bryster?

Jeg ved det ikke. Skal vi undre os sammen?

En ting er sikkert: Kønt er det ikke.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 23-09-02 23:50

> En ting er sikkert: Kønt er det ikke.

Enig - men hun skal nu nok få masser af respons

Så hellere 34 årige Christina fra Slagelse på samme side... Hun er sgu flot

mvh
hsl

Fra : Ally

Dato : 24-09-02 00:03

On Tue, 24 Sep 2002 00:50:04 +0200, "Henrik Steen Larsen"
<slet.hsl.@code12.dk> wrote:

>Enig - men hun skal nu nok få masser af respons

Fra nogle måske. Jeg synes, det er hamrende grimt! Minder lidt om
hende der den danske 18-19 årige stripper, der fik nogle megaboobies!
Har liiige glemt navnet. De er NÆSTEN ligeså grimme! Hun var til
gengæld vildt flot før.

>Så hellere 34 årige Christina fra Slagelse på samme side... Hun er sgu flot

Oooohhhh... hun er mums! Så er jeg ikke så ked af, at jeg snart bliver
32

Hilsen
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Chokmah

Dato : 24-09-02 00:37

On Tue, 24 Sep 2002 01:03:26 +0200, Ally <quincy_md@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>gengæld vildt flot før.

>Oooohhhh... hun er mums! Så er jeg ikke så ked af, at jeg snart bliver

Ohh Allan vend dig til det - man tror man står med benet i graven og
alt er forbi når man bliver 30 - men som man vender sig til taken er
der vist noget om - om ikke andet så af skånsomme årsager helme til at
der er nogen der siger livet begynder når man er 40
sært at tænke på d ajegvar 20 fandt jeg virkeligt at folk på omkring
30 og der over var så gamle at det var umuligt at slå en en forståelig
klyft i mellem dem og en selv - da ja derres liv var jo tæt på forbi i
dag fatter jeg ikke at der er nogen der kan holde ud at være 20
men hwa fan så længe det arbejde på den måde er det well ok
MvH
Bo MM
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Nette

Dato : 24-09-02 20:31

"Henrik Steen Larsen" wrote

Nej, jeg har da aldrig set nogle bryster så latterlige....huh...

> Så hellere 34 årige Christina fra Slagelse på samme side... Hun er sgu
flot

Tjaaa, det kan diskuteres..Måske uden make up..og et bevis på at hendes
bryster er mere ægte

Nette

Fra : Norman

Dato : 25-09-02 03:46

"Henrik Steen Larsen" <slet.hsl.@code12.dk> wrote in message news:<amo5r5$1qaf$1@news.cybercity.dk>...

> Enig - men hun skal nu nok få masser af respons
>
> Så hellere 34 årige Christina fra Slagelse på samme side... Hun er sgu flot

Smag og behag.

Fra : Chokmah

Dato : 24-09-02 00:41

On Tue, 24 Sep 2002 00:33:35 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<mark@gazel.dk> wrote:

>Hej alle
>
>Nu ved jeg ikke hvordan hendes barm så ud før, men hvad får en 22-årig pige
>til at få lavet sådan et par bryster?
>
>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=177541

mit bedste bud er at de nok har været meget små at se til fra starten
? også skulle det være - når nu pengene var der tl det

gik ne gang sammen med en der der var født uden næse og levede med en
sådan til hab var 13-14 - hvorefter han fik syede den mest usmagelige
kæmpe gynter på ..... han jo ligesom et valg
hwa fan var det han hed Per Hareskår kaldte vi ham - som de flinke
unge mennesker vi var :((((

men han var sgu træls

MvH
Bo M Mogensen

Fra : Anita

Dato : 24-09-02 08:22

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> Nu ved jeg ikke hvordan hendes barm så ud før, men hvad får en 22-årig
pige
> til at få lavet sådan et par bryster?

Hun har vel fået opfattelsen af "jo større jo bedre"....

Ej, det er jo ikke til at vide den præcise årsag til at en person vælger den
løsning. Men jeg synes der har været mange bud oppe at vende i gruppen
gennem den tid jeg har kigget med...

Personligt hælder jeg til disse muligheder:
- lavt selvværd
- en arbejdsmæssig situation, der kræver et bestemt udseende
- en opfattelse af hvordan tingene 'bør' være (se ud)

Og egentlig tror jeg at disse påstande på en eller anden måde hænger sammen.
Men det er jo ilde set at indrømme, at man har det skidt med sig selv... og
iøvrigt er det jo også nemmere at fixe sine bryster end det er at fixe sin
psyke.

Blot et par tanker her fra morgenstunden. God dag til alle
/Anita

Fra : Flemming

Dato : 24-09-02 10:22

On Tue, 24 Sep 2002 09:22:21 +0200 "Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk>
wrote in dk.snak.seksualitet:

> Personligt hælder jeg til disse muligheder:
> - lavt selvværd

Her tror jeg at du har ret.

> - en arbejdsmæssig situation, der kræver et bestemt udseende

Ser de ikke for unaturlige ud til at give en masse arbejde?

> [...]
> iøvrigt er det jo også nemmere at fixe sine bryster end det er at fixe sin

jeg er sikker på at hun nok skal opdage at man bliver ikke lykkelig at at
ligen en "model" Selvsikkerhed kommer at at lære sig selv at kende, og
at finde ud af at den man skal tilfredsstille er en selv, og at man ikke
behøver at ligge under for alle andres ønsker om hvordan man skal være og
se ud Gud det lyder overfladisk, men det er hvad livet efterhånden har
lært mig!

> God dag til alle

Det samme til dig

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

Fra : Anita

Dato : 24-09-02 11:23

"Flemming" skrev

> Ser de ikke for unaturlige ud til at give en masse arbejde?

Tjo, det vil jeg nok mene. Men det må jo virke siden hun står på side 9.

> [...]
> behøver at ligge under for alle andres ønsker om hvordan man skal være og

Jamen vi er helt enige, men som jeg skrev, er det jo væsentlig lettere at gå
hen til en plastkirurg og få ordnet sine bryster, end det er at arbejde med
sig selv og alle sine værdier.

> Gud det lyder overfladisk, men det er hvad livet efterhånden har
> lært mig!

Det tror jeg vi alle godt ved et eller andet sted. Men det er så pokkers
svært at efterleve 100%

> Det samme til dig
Tak

Venligst Anita

Fra : Flemming

Dato : 24-09-02 11:54

On Tue, 24 Sep 2002 12:23:15 +0200 "Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk>
wrote in dk.snak.seksualitet:

> Tjo, det vil jeg nok mene. Men det må jo virke siden hun står på side 9.

Er det svært at blive side 9 pige?

> Jamen vi er helt enige, men som jeg skrev, er det jo væsentlig lettere at gå
> hen til en plastkirurg og få ordnet sine bryster, end det er at arbejde med
> sig selv og alle sine værdier.

Du har ret Desværer opdager man ofte at selv om man har lavet "sig selv
om" er man ikke rigtigt lykkelig og glad alligevel. Alle de gamle problemer
bliver måske glemt for et stylle tid, men hvis man ikke får gjort noget ved
dem skal de nok dukke op igen.

> Det tror jeg vi alle godt ved et eller andet sted. Men det er så pokkers
> svært at efterleve 100%

Igen har du ret, og man skal gennem mange slag og nederlag før man begynder
at indse at der ikke er andre veje frem.

Fra : Anita

Dato : 24-09-02 12:18

"Flemming" skrev

> Er det svært at blive side 9 pige?

Aner det ikk'... ? Men det er det vel ikke, siden du spørger sådan *G*

[Klip en masse jeg er helt enig i]
Venligst Anita

Fra : Flemming

Dato : 24-09-02 12:27

On Tue, 24 Sep 2002 13:17:41 +0200 "Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk>

> Aner det ikk'... ? Men det er det vel ikke, siden du spørger sådan *G*

*S* jammen, jeg spurget faktisk fordi jeg ikke ved det Jeg tror dog
ikke at det er specielt svært, men kan tage fejl.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 24-09-02 13:55

Hej Flemmig (og Anita)

> *S* jammen, jeg spurget faktisk fordi jeg ikke ved det Jeg tror
> dog ikke at det er specielt svært, men kan tage fejl.

Det er ret let tror jeg. Side 9 pigen skal være naboens datter, som man
plejer at sige, så hvis du bare ser ganske almindelig ud kan du være med.
Store bryster er ikke et krav og det er sjældent "rigtige" modeller der er
Side 9 piger.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Tomas O.

Dato : 24-09-02 16:39

Mark Thomas Gazel skrev:

> [...]
> almindelig ud kan du være med. Store bryster er ikke et krav
> og det er sjældent "rigtige" modeller der er Side 9 piger.

De er dog ofte proff. strippere...

Tomas

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-09-02 16:42

Tomas O. wrote:

> De er dog ofte proff. strippere...

yup lige hvad jeg ville have sagt.......

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Niels Henriksen

Dato : 24-09-02 14:10

"Flemming" <culture@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Er det svært at blive side 9 pige?

Det tror jeg ikke.. men de måtte da gerne (gen)indføre side 8 manden.. jeg
stiller da gerne op

--
Niels

Fra : Tomas O.

Dato : 24-09-02 16:40

Niels Henriksen skrev:

> "Flemming" <culture@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg ikke.. men de måtte da gerne (gen)indføre side 8
> manden.. jeg stiller da gerne op

dk.binaer.erotik? så pigerne kan se?

Tomas

Fra : Anita

Dato : 24-09-02 17:04

"Niels Henriksen" skrev

> Det tror jeg ikke.. men de måtte da gerne (gen)indføre side 8 manden.. jeg
> stiller da gerne op

Fedt. Hvad venter du på? Er sikker på at ekstra bladet vil overveje dit
forslag, hvis blot du ikke er den eneste der 'tør'...

Venligst Anita

Fra : Niels Henriksen

Dato : 24-09-02 18:12

"Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Fedt. Hvad venter du på? Er sikker på at ekstra bladet vil overveje dit
> forslag, hvis blot du ikke er den eneste der 'tør'...

Har da til en chatfest strippet hvor jeg smed ALT...... så jeg tør sgu godt,
men spørgsmålet er om det er sundt for andre at se mine 125 kg

--
Niels

Fra : Tomas O.

Dato : 24-09-02 20:57

Niels Henriksen skrev:

> "Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Har da til en chatfest strippet hvor jeg smed ALT...... så
> jeg tør sgu godt, men spørgsmålet er om det er sundt for
> andre at se mine 125 kg

Er det sådan noget der kræver stærke nerver?

Tomas som da har vist røv til en DSS fest indtil flere gange hehe

Fra : Niels Henriksen

Dato : 25-09-02 13:50

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Tomas som da har vist røv til en DSS fest indtil flere gange hehe

Den er jeg da med på ...hæhæ

--
Niels

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-09-02 13:58

> Den er jeg da med på ...hæhæ

De der Dan Marstrand røve er der s'gu ikke meget ved *G*.

Fra : Niels Henriksen

Dato : 25-09-02 22:10

> De der Dan Marstrand røve er der s'gu ikke meget ved *G*.

Nu har jeg ikke set hans røv, meeen.... er sgu da glad for min egen... *S*

--
Niels

Fra : Norman

Dato : 25-09-02 03:40

Flemming <culture@post3.tele.dk> wrote in message news:<l6b0pusbqtm49ng1q6rlrg1ff9fl2g14iv@4ax.com>...
> [...]
> behøver at ligge under for alle andres ønsker om hvordan man skal være og

Dog må man ikke tilfredsstille sig selv med at gøre sit udseende
bedre, fordi så kan alle i andre fortælle en at man tager fejl, og har
nogle holdninger som ikke kan bruges.

Fra : Henning

Dato : 25-09-02 04:35

Norman wrote:
> [...]
>
> Dog må man ikke tilfredsstille sig selv med at gøre sit udseende
> bedre, fordi så kan alle i andre fortælle en at man tager fejl, og har

Uanset hvilken begrundelse, er det den enkeltes beslutning!
Denne beslutning er begrundelse nok!
At det så handler om personens manglende accept af sig selv
kan man ikke komme uden om, men hvordan vedkommende
takler det er personens egen sag, men det er lige så validt at
man påpeger at det er det, det i bund og grund handler om.

MVH
Henning

Fra : Flemming

Dato : 25-09-02 06:46

On 24 Sep 2002 19:40:04 -0700 Crighton@beer.com (Norman)
wrote in dk.snak.seksualitet:

> Dog må man ikke tilfredsstille sig selv med at gøre sit udseende
> bedre,

Du tager vist fejl, man må gøre hvad men vil Det er så smag og behag om
det forbedre udsenet. Synes du også at Michael Jackson har forbedret hans
udseend vilt meget?

> fordi så kan alle i andre fortælle en at man tager fejl, og har
> nogle holdninger som ikke kan bruges.

Det har intet med sagen at gøre om man tager fejl eller ej, det
interessante er mere hvofor person vælger at ændre på sit udsene.

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 24-09-02 09:06

> [...]
> Hej alle
>
> Nu ved jeg ikke hvordan hendes barm så ud før, men hvad får en 22-årig

Svigtende intelligens ?

Pænt er det ihvertfald ikke.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-09-02 10:40

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> wrote in message

> Nu ved jeg ikke hvordan hendes barm så ud før, men hvad får en
> 22-årig pige til at få lavet sådan et par bryster?

Den her ubændige trang til at skabe opmærksomhed om sin person for
enhver pris, mange piger lider under. Så fåes de vist heller ikke mere
grimme (jow, der var forresten også Linses), men opmærksomhed - det fik
hun jo.

--
-Jens B.

"Jeg kan oplyse dig at jeg er skolelærer, og jeg er _fodboldtræner_ for
vores lokale puslingehold, så nej jeg ved ingenting, vel ?". Skribent i
dk.politik.indvandring.

Fra : Chokmah

Dato : 24-09-02 11:05

On Tue, 24 Sep 2002 11:39:31 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>enhver pris, mange piger lider under. Så fåes de vist heller ikke mere
>grimme (jow, der var forresten også Linses), men opmærksomhed - det fik

ja ja men lad os nu ikke være for hårde ved hende - hvor om alting er
så synes jeg jo nok man plejer at være fleksiple med folks
præferanceser turns off an on drømme og mangel på samme
og selv om man_selv_mener at hun har fåed klasket sig et par
umanerligt grimme silekone patter sammen - så kan det jo godt være at
det lige var det der skulle til for at indfri alle hendes formode håb
og drømmen til et bedre liv - at man så synes det er grimt er så fair
nok - men hvis man skuer ind ad - så laver folk jo mange ting ved
derres udsende med eller uden derres beviste samtygge - som andre
synes er rædselsfuldt - f.eks tror jeg ikke at min egen ryg tatto vil
udløse klapsalver ved venstre ungdoms lands møde .... men sådan en ku
jeg nu godt tænke mig

så et eller andet sted handler det well om respekt for det enkelte
menneskes valg , hvad de vil og gør med derres krop.

som udefratående betragter synes jeg da også at dette silekone
eldeorado er mere interesant ind kønt -

men dte var så det der gjorde det for hende og skulle hun blive træt
af dem ja så kan hun jo altid få pillet 1½ L silekone ud igen

MvH
Bo M Mogensen

Fra : Henning

Dato : 25-09-02 04:39

Chokmah wrote:

> så et eller andet sted handler det well om respekt for det enkelte
> menneskes valg , hvad de vil og gør med derres krop.

Ja

> som udefratående betragter synes jeg da også at dette silekone
> eldeorado er mere interesant ind kønt -

Det er jo også interessant at se på aber i zoologisk have
Mennesker har jo levet af at vise deformiteter frem i år-
tusinder, så hvorfor ikke fodbolde inplantater?

> men dte var så det der gjorde det for hende og skulle hun blive træt
> af dem ja så kan hun jo altid få pillet 1½ L silekone ud igen

Men de vil aldrig mere blive pæne og naturlige

MVH
Henning

Fra : Chokmah

Dato : 26-09-02 17:46

On Wed, 25 Sep 2002 05:38:56 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

>Men de vil aldrig mere blive pæne og naturlige

Ja det er.... jo hvad det er men hvis nu antager det har gjort hende
til jordens lykkeligste kvinde og efter som hun posere foran et kamera
så må der jo være gjort en eller anden form for lykke :) ?
MVH
BO

Fra : Johan Wedell

Dato : 24-09-02 16:35

> [...]
> Hej alle
>
> Nu ved jeg ikke hvordan hendes barm så ud før, men hvad får en 22-årig

Lige et spørgsmål: Jeg har set en del naturlige bryster i mit liv, og de var
alle meget forskellige. Hvordan kan du være sikker på, at dette ikke også er
et udslag af naturens variationer..?
Se, hvis det i teorien kunne være tilfældet burde I skamme jer på linje med
Annika og Thomas. FY
Mvh. Johan

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-09-02 16:41

Johan Wedell wrote:
> [...]
> dette ikke også er et udslag af naturens variationer..?
> Se, hvis det i teorien kunne være tilfældet burde I skamme jer på

jeg vil næsten sætte mit liv på at de bryster pigen her har er fake... ALT
peger på det....
dels er de kugle runde, de er meget skarbt afgrænsede både øverst og
nederst, huden er spændt til bristepunktet så blodårerne træder MEGET
tydeligt igennem... og hun er en lille tynd fis uden nogen form for
kropsfedt.....
sådan så mine bryster ikke engang ud da jeg var smæk fyldte med mælk*G*

jeg synes dels det er synd hun har fået dem lavet på den måde, dels at hun
tilsyneladende har opsøgt en kirurg der er ligeglad med naturligheden.....
uden at være kirurg ville jeg konsekvent have foreslået en sådan tynd pige
at få et lidt mindre implantat og så få det lagt under musklen således at de
IKKE kommer til at sidde som pamela-kanonkugler.....

og misforstå mig endelig ikke... jeg er på ingen måde imod implantater eller
plastikkirurgi.... men alt med måde og naturligheden bør komme i første
række...

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 24-09-02 16:45

Hej Johan

> Lige et spørgsmål: Jeg har set en del naturlige bryster i mit liv, og
> de var alle meget forskellige. Hvordan kan du være sikker på, at
> dette ikke også er et udslag af naturens variationer..?

Det kunne det være.

> Se, hvis det i teorien kunne være tilfældet burde I skamme jer på
> linje med Annika og Thomas. FY

Jeg skammer mig faktisk lidt, for det er en dårlig idé bare at finde et
billede og hænge en model ud, men hun havde spøgt en del i mine tanker i et
par dage. Hvis de ikke er kunstige, så fred være med det, men jeg har mine
tvivl. De virker unaturligt hårdt pumpede og uanset de grunde en 22-årig (i
øvrigt køn pige) måtte have for at få sådan et par struttere, så er det lidt
i overkanten.

Fra : Johan Wedell

Dato : 24-09-02 18:29

> [...]
(i
> øvrigt køn pige) måtte have for at få sådan et par struttere, så er det

Synes bare det var lidt sjovt hvordan det lader til at være iorden at
hakke på hende, mens gruppens pædofile skribenter bliver bakket solidt op af
god forståelse... Ikke for at hakke på dem, jeg respekterer dem for at holde
sig til passive fantsier; synes bare det var en god sammenligning.
Men derud over, ja, du har ret, de er sgu ikke for kønne.

Mvh. Johan

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-09-02 19:39

Johan Wedell wrote:

> Synes bare det var lidt sjovt hvordan det lader til at være
> iorden at hakke på hende, mens gruppens pædofile skribenter bliver
> bakket solidt op af god forståelse...

hmmm.. jeg synes bestemt ikke det er hende der bliver hakket på.... helt
ærligt... hun er 22 og er sansyneligvis blevet vejledt dårligt af en
andenrangs kirurg.....
derfor betaler hun nu prisen for det, ved at folk omtaler hendes bryster som
grimme....

reelt set burde det være kirurgen der blev rakket på for at lave sådan et
halvfærdigt stykke arbejde.... men desværre er han ikke lige i skudlinien og
så er det jo i menneskets natur at gå efter den der er at se....

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-09-02 08:01

> [...]

> Jeg skammer mig faktisk lidt, for det er en dårlig idé bare at finde
> et billede og hænge en model ud, men hun havde spøgt en del i mine

Vrøvl, der er intet at skamme sig over. Hun har selv valgt at stille sig
op til vurdering i et dagblad - for et honorar på 750 kr. (!) - der
læses af en stor del af den danske befolkning. Hun nyder _al_ den
opmærksomhed, det afstedkommer, også selvom nogle vurderer hendes
"patter" (det er det bedste ord i denne sammenhæng) negativt.

> Hvis de ikke er kunstige, så fred være med det,

Ja, og jeg hedder Mads.

Fra : Heidi

Dato : 24-09-02 17:45

Mark Thomas Gazel wrote:
> Hej alle
>
> Nu ved jeg ikke hvordan hendes barm så ud før, men hvad
> får en 22-årig pige til at få lavet sådan et par bryster?

For lige at fortsætte tråden i en anden retning, er der så nogen der
lige har set hende i Go'aften Danmark, som vist var omkring de 60, og
som havde fået lavet diverse operationer for 250.000 kr.?
Hvad synes I?

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes i gruppen,

Fra : Anita

Dato : 24-09-02 17:56

"Heidi" skrev

> [...]
> lige har set hende i Go'aften Danmark, som vist var omkring de 60, og
> som havde fået lavet diverse operationer for 250.000 kr.?

Skræmmende.Hun var kønnere på billedet fra før operationerne end nu.

Hun virkede ikke særligt overbevisende da hun sagde "Jeg er ligeglad med,
hvad andre mener om mig".

/Anita

Fra : Chokmah

Dato : 24-09-02 18:01

On Tue, 24 Sep 2002 18:44:31 +0200, "Heidi" <nospamheidi@adslhome.dk>
wrote:

> [...]
>lige har set hende i Go'aften Danmark, som vist var omkring de 60, og
>som havde fået lavet diverse operationer for 250.000 kr.?

ej ej ej så meget koster det sgu ikke at få lavet støre bryster det
ligger i dk mellem 25-30 000 kr...

MvH
Bo MM

Fra : Tomas O.

Dato : 24-09-02 18:08

Chokmah skrev:

> ej ej ej så meget koster det sgu ikke at få lavet støre
> bryster det ligger i dk mellem 25-30 000 kr...

Du misforstår vist her Bo.. der står diverse operationer.. mit gæt
(uden at have set udsendelsen) at hun har fået lavet bryster,
øjenlåg, hals, hage, fedtsugning, og opstramning diverse steder..

Tomas

Fra : Flemming

Dato : 24-09-02 18:14

On Tue, 24 Sep 2002 17:07:38 +0000 (UTC) "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote in dk.snak.seksualitet:

> mit gæt
> (uden at have set udsendelsen) at hun har fået lavet bryster,
> øjenlåg, hals, hage, fedtsugning, og opstramning diverse steder..

Hun er nok blevet inspireret af Cher *S*

Fra : Heidi

Dato : 24-09-02 19:31

Flemming wrote:
> [...]

Hun sagde, at hun ikke decideret var ude efter at ligne Cher, men
hun var da blevet forvekslet med hende. Og hun syntes i øvrigt også
hun var flot (altså Cher), og så var de jo næsten lige gamle...

Fra : Chokmah

Dato : 24-09-02 18:25

wrote:

>Du misforstår vist her Bo.. der står diverse operationer.. mit gæt
>(uden at have set udsendelsen) at hun har fået lavet bryster,
>øjenlåg, hals, hage, fedtsugning, og opstramning diverse steder..

ja ja gu gør jeg da så ups det var selvfølig alt i alt

well ja det må jo siges at være en sjat ....
MvH
Bo MM

Fra : Heidi

Dato : 24-09-02 19:30

Tomas O. wrote:

> Du misforstår vist her Bo.. der står diverse
> operationer.. mit gæt (uden at have set udsendelsen) at
> hun har fået lavet bryster, øjenlåg, hals, hage,
> fedtsugning, og opstramning diverse steder..

Det er nemlig rigtigt - hun havde fået lavet rigtig mange ting og
det næste på programmet var opstramning af ballerne - hendes
mand betalte gladeligt.. (hun kunne selv bestemme om hun ville på
ferie eller under kniven, og hun mente det kostede det samme).

Fra : Heidi

Dato : 24-09-02 19:28

Chokmah wrote:

> ej ej ej så meget koster det sgu ikke at få lavet støre
> bryster det ligger i dk mellem 25-30 000 kr...

Som nævnt et andet sted så læser du lidt for hurtigt

Fra : Johan Wedell

Dato : 24-09-02 18:33

"Heidi" <nospamheidi@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lige har set hende i Go'aften Danmark, som vist var omkring de 60, og
> som havde fået lavet diverse operationer for 250.000 kr.?

Jeg synes det er iorden. Hvis det er det hun vil, så fred med det... Men jeg
kan ikke lade være med at tænke på, hvor meget godt 250.000kr. kunne gøre
for en del flere mennesker med en del større problemer. Men det er hendes
penge.

Mvh. Johan

Fra : Heidi

Dato : 24-09-02 19:32

Johan Wedell wrote:
> [...]
> hvor meget godt 250.000kr. kunne gøre for en del flere
> mennesker med en del større problemer. Men det er hendes

Jeg mente heller ikke så meget om det var i orden at hun gjorde
det - mere om andre syntes det var pænt...

Fra : Johan Wedell

Dato : 24-09-02 22:33

"Heidi" <nospamheidi@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
*snip*
> Jeg mente heller ikke så meget om det var i orden at hun gjorde
> det - mere om andre syntes det var pænt...

Jo, hun lignede lidt en heks... Men nu var vi jo nogle, som da vi var små
syntes at heksen i Snehvide-tegnefilmen var en del mere sexet end Snehvide
(altså når hun ikke havde grøn hud).

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-09-02 08:05

"Johan Wedell" <johan-wedell@mail.dk> wrote in message

> Jo, hun lignede lidt en heks... Men nu var vi jo nogle, som da vi var
> små syntes at heksen i Snehvide-tegnefilmen var en del mere sexet end
> Snehvide (altså når hun ikke havde grøn hud).

Perverse svin

Fra : T'abula R'asa

Dato : 24-09-02 20:28

Johan Wedell skrev:

> [...] Synes bare det var lidt sjovt hvordan det lader til at vaere
> iorden at hakke paa hende, mens gruppens paedofile skribenter bliver
> bakket solidt op af god forstaaelse... Ikke for at hakke paa dem, jeg
> respekterer dem for at holde sig til passive fantsier; synes bare det
> var en god sammenligning. Men derud over [...]

Hvori bestaar sammenhaengen [reelt spoergsmaal]? Hvad har en vis portion
forstaaelse for bl.a. min situation med holdningen til omtaltes bryster
at goere, mener du?

Peter S. Winding, s.a.p.
TabulaRasa@nym.alias.net

-- " ... Stoner Rock, Fluffy Clouds and Little Grrrrrrls. "

Fra : Johan Wedell

Dato : 24-09-02 22:29

"T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> skrev i en meddelelse

> Hvori bestaar sammenhaengen [reelt spoergsmaal]? Hvad har en vis portion
> forstaaelse for bl.a. min situation med holdningen til omtaltes bryster
> at goere, mener du?

Du har vist selv skrevet om den af og til hysteriske stemning, som viser sig
i samfundet når pædofili diskuteres; DSS adskiller sig generelt fra dette,
idet mange har forståelse for jeres problemer. Her svines i sjældent til.
Samme samfund ser brystoperationer som noget ret uskyldigt, som hovedsagligt
"rammer" dumme tøser. Det til trods svines hun til (dum, unaturlig, dårlige
værdier, luder).
Ikke at jeg vil sende det videre til dk.snak.vittigheder, men jeg kunne godt
se noget sjovt i det... Det var bare det jeg ville sige.
Hej hej.

Fra : Anita

Dato : 25-09-02 07:50

"Johan Wedell" skrev

> [...]
> idet mange har forståelse for jeres problemer. Her svines i sjældent til.

Nogle udviser forståelse ja, men der er da også en del, der ikke gør. Så jeg
er ikke enig i din udlægning.

> Samme samfund ser brystoperationer som noget ret uskyldigt, som
hovedsagligt
> "rammer" dumme tøser.

Gør de? Hmm...

> Det til trods svines hun til (dum, unaturlig, dårlige værdier, luder).

Gør hun? Der er da ingen der sviner folk til?? Det eneste af de ord du
nævner jeg har set nævnt er "unaturlig". Det er vel ikke "moralsk forkert"
at diskutere hvilke bevæggrunde, der ligger bag en beslutning om
brystoperationer eller andre kosmetiske indgreb.

> Ikke at jeg vil sende det videre til dk.snak.vittigheder, men jeg kunne
godt
> se noget sjovt i det... Det var bare det jeg ville sige.
> Hej hej.

Sjovt? Jeg tror da de fleste skribenter, der har kommenteret på begge disse
emner (brystoperationer og pædofili) har taget det ganske seriøst.

/Anita

Fra : Johan Wedell

Dato : 25-09-02 08:54

> sig
>
> Nogle udviser forståelse ja, men der er da også en del, der ikke gør. Så
jeg
> er ikke enig i din udlægning.

Det er (så vidt jeg kan se) for det meste nye skribenter, som ikke ved, at
det er passive lyster, som forsvarres. Ja, jeg har selv været meget skeptisk
indtil det gik op for mig, at jeg ikke diskuterede med en forbrydder.

> hovedsagligt
>
> Gør de? Hmm...

Spørgsmålet kan forstås på flere måder. I samfundet generelt hersker den
holdning IMO. Om det i virkeligheden forholder sig sådan kan jeg ikke sige,
men det kunne da være interessant at IQ-teste disse patienter.

> [...]
> at diskutere hvilke bevæggrunde, der ligger bag en beslutning om
> brystoperationer eller andre kosmetiske indgreb.

Næ, det mener jeg heller ikke at have givet udtryk for. Jeg mener blot at
have set, at de fleste har en negativ holdning til spørgsmålet, og at den
også indeholder en nedvurdering af disse piger (om så man kalder dem
stakler, som bare har for lavt selvværd).

> godt
>
> Sjovt? Jeg tror da de fleste skribenter, der har kommenteret på begge
disse
> emner (brystoperationer og pædofili) har taget det ganske seriøst.

Piet Hein sagde engang noget om det sjove og alvorlige i alle sager.
Eftersom ingen har givet sig til kende med personlige forhold i klemme med
emnet i denne diskussion, så er det vel ikke mere sprængfarligt, end at jeg
kan tillade mig at gøre opmærksom på det.

Mvh. Johan

Fra : Anita

Dato : 25-09-02 12:38

"Johan Wedell" skrev

> [...]
skeptisk
> indtil det gik op for mig, at jeg ikke diskuterede med en forbrydder.

Og ville den holdning have været anderledes hvis det var en face to face
diskussion? Altså at man først var skeptisk, for derefter at finde ud af,
hvordan tingene i virkeligheden hang sammen for den person man sad overfor.

> [...]
sige,
> men det kunne da være interessant at IQ-teste disse patienter.

Det var nu den første tolkning jeg mente. Jeg mener ikke at samfundet
generelt har den holdning at brystoperationer er uskyldigt. Jeg tror folk er
klar over, at det er et indgreb - med både fysiske og psykiske
(bi)virkninger. At det rammer "dumme" tøser tror jeg faktisk heller ikke er
en almen holdning. Man er da ikke dum bare fordi man har det svært med sig
selv eller sin krop. Det mener jeg i hvert fald ikke.

> Næ, det mener jeg heller ikke at have givet udtryk for. Jeg mener blot at
> have set, at de fleste har en negativ holdning til spørgsmålet,

Så var det da en overdrivelse af format at skrive at "vi" kalder
brystopererede piger for dum, luder m.m. Hvis det er sket, synes jeg du skal
henvise til specifikke indlæg.

> og at den
> også indeholder en nedvurdering af disse piger (om så man kalder dem
> stakler, som bare har for lavt selvværd).

Jeg mener heller ikke man nødvendigvis er en stakkel fordi man har lavt
selvværd. Det er sgu noget nær flertallet af befolkningen, der har den slags
problemer i større eller mindre grad. Og langt de fleste lever et fint liv
alligevel.

Det med selvværdet var bare et bud på hvad årsagen kunne være.

> [...]
jeg
> kan tillade mig at gøre opmærksom på det.

Gøre opmærksom på at det er sjovt? Jeg er ikke sikker på at jeg er med. Du
synes det er morsomt at gruppen accepterer en type folk og ikke en anden -
jeg siger så bare at sådan forholder det sig ikke. Denne gruppe er ikke en
homogen masse med ens holdninger. Så vidt jeg har set i næsten alle de
diskussioner, der har været her i gruppen, er der holdninger både for, imod
og midt i mellem.

Venligst Anita

Fra : Johan Wedell

Dato : 25-09-02 16:10

> [...]
> diskussion? Altså at man først var skeptisk, for derefter at finde ud af,
> hvordan tingene i virkeligheden hang sammen for den person man sad

Det er lidt svært at sammenligne situationen, hvor den anden tydeligvis har
anstrengt sig for at forblive anonym. Men ja, hvis en person præsenterer sig
som pædofil, så er der da et par ting jeg gerne vil have afklaret før mit
sind har ro. I en perfekt verden behøvede det ikke være sådan.

> [...]
> en almen holdning. Man er da ikke dum bare fordi man har det svært med sig
> selv eller sin krop. Det mener jeg i hvert fald ikke.

Enig, enig. Men det er mere respekteret at kunne acceptere sin krop trods
dens fejl. At have selvværd nok til at bruge sine andre fortrin. "Dum" var
et forkert ordvalg: Naive piger, som tror på hvad modebladene kræver af dem,
og ikke er blevet støttet i søgen på indre værdier.

> [...]
>
> Så var det da en overdrivelse af format at skrive at "vi" kalder
> brystopererede piger for dum, luder m.m. Hvis det er sket, synes jeg du

"en arbejdsmæssig situation, der kræver et bestemt udseende" hvis jeg må
citere dig. Om du har ment stripper, pornomodel eller luder ved jeg ikke,
men det er vel ude i den gråzone.
Angående svigtende intelligens skrev Thomas Mouritsen en meddelelse 240902
kl.1005, der er ingen der har modsagt den. Men ja, jeg sætter det måske lidt
på spidsen.

> [...]
slags
> problemer i større eller mindre grad. Og langt de fleste lever et fint liv

Ja, der er utrolig mange derude, som godt kunne trænge til et lille
selvtillids-kursus.

> [...]
> homogen masse med ens holdninger. Så vidt jeg har set i næsten alle de
> diskussioner, der har været her i gruppen, er der holdninger både for,

DSS ville være den kedeligste NG på nettet hvis alle var enige. Jeg mener
bare, at på pædofili-området har folk fået tænkt sig om en ekstra gang; nok
til ikke bare at snakke Ekstra Bladet efter munden. Ikke at vi alle homogent
har
samme meninger, men jeg vil mene at andelen af personer, som har taget
selvstændig stilling (her i forhold til pædofili) er overrepræsanteret i
denne gruppe i forhold til det øvrige Danmark. Man kunne troll'e lidt med
emnet i denne og andre grupper, og se hvor responsen var mest afmålt, men
det tør jeg ærlig talt ikke, da jeg er nem nok at finde i den virkelige
verden... Og fordi der er nogle temmeligt ustabile personer i nogle af de
andre grupper.
Tidligere har jeg for øvrigt også syntes, at det var sjovt hvordan så
mange diskussioner blev sporet ind på pædofili-emnet... Og nu har jeg selv
været med til det.
Mvh. Johan

Fra : T'abula R'asa

Dato : 25-09-02 21:02

Johan Wedell skrev bl.a.:

> DSS ville vaere den kedeligste NG paa nettet hvis alle var enige.
> Jeg mener bare, at paa paedofili-omraadet har folk faaet taenkt sig
> om en ekstra gang; nok til ikke bare at snakke Ekstra Bladet efter
> munden. Ikke at vi alle homogent har samme meninger, men jeg vil
> mene at andelen af personer, som har taget selvstaendig stilling
> (her i forhold til paedofili) er overrepraesanteret i denne gruppe
> i forhold til det oevrige Danmark.

Hvordan skulle folk overhovedet vaere i stand til at tage stilling,
naar medierne her i Danmark, ikke blot Ekstra Hadet, konsekvent
afskaerer paedofile og andre (nuvel, naesten) ligesaa uoenskede
minoriteter fra at komme til orde.

Men en anden ting er saa, at mange slet ikke ville vaere modtagelige,
om nu mediebilledet var mere nuanceret, ogsaa oekonomisk og politisk
uafhaengigt. Maatte det utopiske ske, at et repraesentativt udsnit af
paedofile, homosexuelle, bikere, autonome, hjemloese, psykisk syge og
indvandrere hver fik en hel uredigeret time i den bedste sendetid,
ville dette med sikkerhed intet aendre i manges bevidsthed.

Hilsener
Peter S. Winding, sexualkritisk antipaedagog og paedofil.
TabulaRasa@nym.alias.net

--
" What methods of child rearing do anarchists advocate? "
http://www.infoshop.org/faq/secJ6.html