Stillinger
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 23-09-02 22:28

Hej,

Stillinger under sex er jo et omdiskuteret emne. Findes der på nettet en
illustreret (bare skitser, ikke nødvensigvis porno) oversigt over de mest
populære stillinger?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-09-02 22:32

Rasmus Nielsen wrote:
> Hej,
>
> Stillinger under sex er jo et omdiskuteret emne. Findes der på nettet
> en illustreret (bare skitser, ikke nødvensigvis porno) oversigt over
> de mest populære stillinger?

prøv engang at kigge på http://www.kama-sutra.dk/
den giver ikke de vilde forklaringer, men har nogle ret underholdende
billeder af diverse stillinger....

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 23-09-02 22:46

> prøv engang at kigge på http://www.kama-sutra.dk/
> den giver ikke de vilde forklaringer, men har nogle ret underholdende
> billeder af diverse stillinger....

Det ser unægteligt spænende ud, men jeg ledte efter en oversigt over lidt
mere udbredte stillinger...

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : FreeMan

Dato : 23-09-02 22:51

Rasmus Nielsen wrote:
::: prøv engang at kigge på http://www.kama-sutra.dk/
::: den giver ikke de vilde forklaringer, men har nogle ret
::: underholdende billeder af diverse stillinger....
::
:: Det ser unægteligt spænende ud, men jeg ledte efter en oversigt over
:: lidt mere udbredte stillinger...

Prøv at se på http://www.sexualpositionsfree.com/

/FreeMan

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 23-09-02 23:04

Hej Rasmus

> Stillinger under sex er jo et omdiskuteret emne. Findes der på nettet
> en illustreret (bare skitser, ikke nødvensigvis porno) oversigt over
> de mest populære stillinger?

Google er, som sædvanligt, din ven:

http://www.sexualpositionsfree.com/

--