E-Mail
webnoob 5265
[Hamster] Få et script til at starte når H~
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-09-02 21:46

Jeg har defineret et script der virker fint (henter og sender
news). Men jeg vil gerne have at det starter automatisk, når
Hamster selv starter. Hamster startes via start-folderen (W2K-DK).
Kan man det - og hvordan?
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Tweaki

Dato : 23-09-02 21:55

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> wrote in message
> [...]
> news). Men jeg vil gerne have at det starter automatisk, når
> Hamster selv starter. Hamster startes via start-folderen (W2K-DK).

måske lidt nytænkning, men hvad om du fik scriptet til at starte hamster....
hmm *s*

--

Tweaki

ICQ 1002873

Fra : Madsen

Dato : 23-09-02 21:57

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> [...]
> news). Men jeg vil gerne have at det starter automatisk, når
> Hamster selv starter. Hamster startes via start-folderen (W2K-DK).

Hamster.ini og linien startup.script=dit_script.hsc

Madsen.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-09-02 22:05

Madsen skrev:

> Hamster.ini og linien startup.script=dit_script.hsc

Takker og bukker.

Fra : Madsen

Dato : 23-09-02 22:19

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> Takker og bukker.

Velbekom og forresten så kan Hamster også køre som en service
under Win2000/XP. Det er ikke noget jeg benytter mig af pt. men
har blot fået tippet tidligere, og vil så lige give det videre
her.

<http://home.t-online.de/home/juergen.haible/hamster-en.htm>
(Nederst på siden).

Madsen.

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 23-09-02 21:58

> [...]
> news). Men jeg vil gerne have at det starter automatisk, når
> Hamster selv starter. Hamster startes via start-folderen (W2K-DK).

Hvis du henter en nyere Hamster er der kommet et menupunkt hvor du bla. kan
starte et script når Hamsteren starter.

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : Lars Klintholm

Dato : 24-09-02 07:34

> [...]

> news). Men jeg vil gerne have at det starter automatisk, når
> Hamster selv starter. Hamster startes via start-folderen (W2K-DK).

I den genvej (hos dig i start-folderen), du bruger til at starte
hamsteren med, kan du direkte tilføje scriptnavnet:
D:\Hamster\Hamster.exe Dit_Script.hsc
--
Mvh.
LarsK