morVer på flere newsservere?
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-09-02 21:24

Hej gruppe. Jeg har netop fået morVer lagt ind - hold da fest hvor
kan man hurtig blive glad for linjen "[(full)quote behind posters
text deleted by Morver]". Men nu til spørgmålene:

- Kan man få morVer til at køre simultant mod flere newsservere?
Jeg har forsøgsvis geninstalleret Hamsteren på min hjemmemaskine,
men så savner jeg alligevel muligheden for engang imellem at gå "på
besøg" i en anden gruppe - uden først at skulle definere hentning i
Hamsteren (hvis der er en smart genvej til Hamster-konfigurationen
der kan give samme resultat hører jeg gerne om det).

- Er det muligt at konfigurere teksten der sættes ind ved
bundcitering? Jeg ville gerne vide hvor mange linjer den har
slettet.

- Hvilke filtre er praktiske at bruge sammen med Xnews?
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 23-09-02 21:38

Jens Gyldenkærne Clausen, du skrev:

> - Kan man få morVer til at køre simultant mod flere newsservere?

Ja det er bare at 'add server'

--
Henrik
[(full)quote behind posters text deleted by Morver]

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-09-02 21:55

Henrik K Hansen skrev:

> Ja det er bare at 'add server'

Perfekt.

PS: Tak for bundcitatet - jeg går ud fra at det var med vilje.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 23-09-02 22:43

> Perfekt.

De skal selvfølgelig have forskellige lokale port numre, jeg kører
med 4, 3119, 3129 o.s.v

> PS: Tak for bundcitatet - jeg går ud fra at det var med vilje.

Ja

--
Henrik

Fra : Carl Drud

Dato : 23-09-02 21:46

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> wrote:

> Hej gruppe. Jeg har netop fået morVer lagt ind - hold da fest
> hvor kan man hurtig blive glad for linjen "[(full)quote behind
> posters text deleted by Morver]". Men nu til spørgmålene:

Ja, når først man har vænnet sig til den er det ikke til at
undvære.

> [...]
> at skulle definere hentning i Hamsteren (hvis der er en smart
> genvej til Hamster-konfigurationen der kan give samme resultat

Det skulle vel være muligt under "Add Server" at tilføje nok en
newsserver. Altså køre med en "locahost" og en der er direkte
forbundet med f.eks "news.cybercity.dk". Om der bliver ballade
med portene ved jeg ikke.

> - Er det muligt at konfigurere teksten der sættes ind ved
> bundcitering? Jeg ville gerne vide hvor mange linjer den har
> slettet.

Uha, der må jeg være dig svar skyldig.

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?