Et tip til T65 email-brugere via GSM
Fra : martin madsen

Dato : 23-09-02 19:45

Til alle der bruger email på deres Ericsson T65 via GSM, kan jeg oplyse, at
man kan sætte forbindelses-typen til ISDN i stedet for analog, hvis man
ringer op til f.eks. Cybercity eller Telia. Det gør et opkald for at tjekke
email næsten halv så langt.

Med venlig hilsen
Martin Madsen

Fra : Lars Madsen

Dato : 23-09-02 20:41

kan det osgå gøres med orange? og hvordan?

--
Hilsen Lars Madsen
"martin madsen" <martin@slettes-ved-brug.gtg-design.dk> skrev i en

Fra : Preben Kvist

Dato : 23-09-02 22:05

Må man spørge om hvilket internetabonnement du har prøvet med hos Telia ?

Preben Kvist

Fra : martin madsen

Dato : 23-09-02 22:09

Preben Kvist skrev:

> Må man spørge om hvilket internetabonnement du har prøvet med hos Telia ?

Altså jeg har Telia Choice abonnement, men jeg ringer op til internettet ved
at ringe til et Cybercity-nummer: 3510000.

Mvh Martin

Fra : Preben Kvist

Dato : 23-09-02 22:12

ok tak. Jeg troede du brugte Telia, som internetudbyder.

Med venlig hilsen

Preben Kvist