Problemer med at modtage opkald på T66
Fra : Claus Bisgaard

Dato : 23-09-02 19:34

Er det et kendt problem, at min Ericsson T66 ikke modtager opkaldet, skønt
jeg er i et område hvor der er god dækning?

Det er sket en del gange efterhånden, at nogle har forsøgt at ringe til mig,
men bliver viderestillet direkte til telefonsvaren. I samtlige tilfælde har
der i det pågældende tidsrum været vist fuldt signal på telefonen. Jeg har
Telmore abonnement og bruger således teledanmarks net.

Er det et tegn på fejl i telefonen? Nettet??

Tak for hjælpen
Claus

Fra : Simon Selmer

Dato : 23-09-02 22:10

Det er lidt sjovt faktisk. Jeg har overvejet at købe T66. Så jeg afprøvede
den på mit arbejde, hvor jeg testede den sammen med en kammerat. Han ringede
til mig mens jeg stod og legede med menuerne, men jeg fik ikke opkaldet
igennem. Det gik fint anden gang, da jeg var opmærksom på det, så jeg ved
ikke om første gang var fordi jeg komme til at trykke opkaldet væk uden at
jeg opdagede det!

Det var min lille erfaring

Mvh. Simon