Laurits vejmand
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-09-02 19:22

NY TONNY ÅBO

Det ser ud til at der er en ny komet på vej på stjernehimlen. Det er Laurits
Vejmand der er tale om. Det er en sanger som Tonny Åbo skriver tekster til.
Det garanterer jo for en god kvalitet og nogle sjove tekster.
Danmarks førende musikside på internet "Dansktoppen subnet" har kun
rosende od til overs for hans nye cd og spår at den kommer landets mange
lokale danske hitlister og DRs dansktopliste.

Hilsen Åge

Fra : Kian Mejdal Pedersen

Dato : 23-09-02 19:23

Nu tager alt det dansktopsnak vidst snart overhånd. Jeg ved snart ikke hvad
jeg skal sige til en ny "kunstner" ved navn Laurits Vejmand. Jeg tror
desværre ikke han har en international karriere foran sig. Dansktoppen
Subnet, Danmarks førende musikside på Internettet? Ah, det tror jeg desværre
ikke der er vidst et par andre, som kommer lidt før.

Kan vi så få noget tung rock ;)

Venlig Hilsen
Kian

---

Fra : Martin Møller

Dato : 24-09-02 11:22

> ... Dansktoppen Subnet, Danmarks førende musikside på Internettet? Ah, det
> tror jeg desværre ikke der er vidst et par andre, som kommer lidt før.

Dansktoppen Subnet (http://www.dansktoppensubnet.subnet.dk/index.html)
er førende i kategorien pladsforbrug. 98% af teksten er gemt som
grafik

--
Med venlig hilsen / Best regards
Martin Møller

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 24-09-02 11:48

Martin Møller wrote:

> Dansktoppen Subnet (http://www.dansktoppensubnet.subnet.dk/index.html)
> er førende i kategorien pladsforbrug. 98% af teksten er gemt som
> grafik

Så er det jo også nemmere at sikre sig imod, at folk stjæler indhold fra
deres højkvalitetsside.

/Nikolaj
XFUT: news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros hvor de da også skal være med.
Siden vil nok ikke tage skade af lidt konstruktiv kritik

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-02 13:40

Martin Møller <martinhm@spamfilter.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:81f0pukekn4h7fllah8rd4jv6jntsaavo0@4ax.com...

> Dansktoppen Subnet (http://www.dansktoppensubnet.subnet.dk/index.html)
> er førende i kategorien pladsforbrug. 98% af teksten er gemt som
> [...]

______

Ja, den er flot

Hilsen Åge

Fra : Klitgaard

Dato : 24-09-02 22:20

> Ja, den er flot

Haha, jeg er ked af at sige det, men det er den grimmeste side, jeg har set
i meget lang tid.

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-02 05:00

Klitgaard <na@na.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d90d6f2$0$49416$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Haha, jeg er ked af at sige det, men det er den grimmeste side, jeg har
set
> i meget lang tid.
______

Nå, har du da computernedbrud? - HAHAHAHAH.

Hilser Åge

Fra : Klitgaard

Dato : 25-09-02 06:34

> Nå, har du da computernedbrud? - HAHAHAHAH.

....og den dårligste form for humor jeg har hørt i lang tid.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-02 17:09

Klitgaard <na@na.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d914aaf$0$49419$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> ...og den dårligste form for humor jeg har hørt i lang tid.
___

Nå ja ok. Det kan jo ikke være lige godt hver gang. Men, som de siger hos
Statoil, Q8, HydroTexaco og Shell, det er jo "tanken" som tæller.

Nej, nu stopper vi.

Hilsen Åge

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 23-09-02 19:50

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> rosende od til overs for hans nye cd og spår at den kommer landets mange
> lokale danske hitlister og DRs dansktopliste.

Det var en mørk, og storm fuld aften....

Hvad er det for en "musikside"? Har du belæg for at kalde den for "førende"?
Hvem er denne "Vejmand"? Er han i familie med Jens? Find selv på flere
spørgsmål

--
Lars B. Jensen
http://www.zulfo.dk http://www.sheewaklub.dk

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 23-09-02 22:23

Lars B. Jensen wrote:
> [...]
>
> Hvad er det for en "musikside"? Har du belæg for at kalde den for
> "førende"? Hvem er denne "Vejmand"? Er han i familie med Jens? Find

... og følg med i morgen.

Er han evt. i familie med ham fra Rolling Stones ...?

mvh
Kim Frederiksen