Sponsorering af server!
Fra : Joachim

Dato : 23-09-02 19:44

Jeg ved ikke om dette er den rigtige nyhedsgruppe (undskylder, hvis det ik
er)
Jeg mangler en server til til online computerspil. Nærmere betegnet er vi en
flok unge drenge, som ligger på et højt niveau indenfor dansk cs og vi
mangler en serversponsor, så vi kan træne så meget som muligt. Der vil blive
reklameret for dig/jer på henholdsvis vores hjemmeside og de communities,
hvor vi er repræsenteret.

På forhånd tak!

Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 23-09-02 19:50

hvof får i ikke bare en gammel spand (læs 350 mhz), smækker noget linux på
den, får den på en ordentlig adsl, og så lægger en CS server derpå ?

Fra : Jakob-H // iVER_uRT

Dato : 23-09-02 21:33

Fordi hverken linje, maskine og nok også ekspertisen er høj nok - det gælder
vist både Joachim og dig selv!
Det er desuden ekstremt OT, så plz stfu.

--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Jakob H // iVER_uRT@mail.dk

Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 25-09-02 12:21

og hvad ved du om det ? Om man må spørge ?