Software til næsten alle mobiltelefoner
Fra : martin madsen

Dato : 23-09-02 18:27

"Fone Data Suite"s software "Handset Manager" kan downloades gratis:

http://www.matweb-01.com/English/dls-fds.htm
Klik i kolonnen "Handset Manager" for at hente softwaren.
Softwaren ligger på en langsom server, så det tager lidt tid at hente, men
det er al tiden værd.

Med Handset Manager kan du:
- Redigere telefonbogen
- Sende SMS
- Redigere billeder
- Komponere ringetoner
- Redigere kalender

Du kan se en demo her: http://www.matweb-01.com/Library/HMpcdemo.htm

Med venlig hilsen
Martin Madsen

Fra : Ole Tranberg

Dato : 23-09-02 18:57

"martin madsen" <martin@slettes-ved-brug.gtg-design.dk> skrev:

> [...]
> Klik i kolonnen "Handset Manager" for at hente softwaren.
> Softwaren ligger på en langsom server, så det tager lidt tid at hente, men

Det ser jo nydeligt ud - men desværre er det til windows
Du (eller andre) skulle vel ikke tilfældigvis have fundet noget
tilsvarende til Linux?

--
Ole Tranberg

Fra : martin madsen

Dato : 23-09-02 19:05

Ole Tranberg wrote:

> Det ser jo nydeligt ud - men desværre er det til windows
> Du (eller andre) skulle vel ikke tilfældigvis have fundet noget
> tilsvarende til Linux?

Nej, desværre. Men jeg kunne vel finde på at programmere noget til Linux om
et års tid : ) Jeg er lige startet på softwareingenør-studiet i Ålborg.

Mvh Martin

Fra : Ole Tranberg

Dato : 23-09-02 22:19

> Nej, desværre. Men jeg kunne vel finde på at programmere noget til Linux om
> et års tid : ) Jeg er lige startet på softwareingenør-studiet i Ålborg.

Tjaa.. Tanken har nu også strejfet mig. Jeg er selv færdiguddannet som
ingeniør om 1 måned
Så hvis ikke jeg får et job inden for kort tid, ender det sikkert med
at jeg har lavet et eller andet brugbart inden længe

--
Ole Tranberg

Fra : martin madsen

Dato : 23-09-02 22:22

Ole Tranberg skrev:

> [...]
> Så hvis ikke jeg får et job inden for kort tid, ender det sikkert med
> at jeg har lavet et eller andet brugbart inden længe

Cool. :) Så lav noget der understøtter syncML standarden...

Mvh Martin

Fra : Ole Tranberg

Dato : 23-09-02 22:27

> Cool. :) Så lav noget der understøtter syncML standarden...

Det var lige præcis det jeg havde i tankerne. Det fikse er at der er
en hel del dokumentation om den standard - og efter sigende skulle
diverse kommandoer til Ericssons telefoner (min er en t39) stå på
Ericssons hjemmeside.

--
Ole Tranberg

Fra : martin madsen

Dato : 23-09-02 22:30

Ole Tranberg skrev:

> [...]
> en hel del dokumentation om den standard - og efter sigende skulle
> diverse kommandoer til Ericssons telefoner (min er en t39) stå på

Vildt. Det skulle nærmest være lige til at gå til så. Det kunne da være, at
jeg snart skulle til at kigge nærmere på det så... Vi får se. Nu bruger jeg
(i dette tilfælde) heldigvis Windows, så jeg klarer mig indtil videre med
Handset Manager.

Mvh Martin

Fra : MaRk

Dato : 23-09-02 19:08

Hej

Hvad hedder den fil man skal hente?

MaRk
www.mgrj.1go.dk

"martin madsen" <martin@slettes-ved-brug.gtg-design.dk> skrev i en
meddelelse news:3d8f4efd$0$11432$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : martin madsen

Dato : 23-09-02 19:39

MaRk wrote:

> Hvad hedder den fil man skal hente?

Der er mange forskellige filer, fordi hver fil er tilpasset den enkelte
telefon-model. Hjemmesiden er opbygget som en tabel, hvor du selv skal finde
frem til den fil, som passer til din telefon.

- Først finder du mærket: F.eks. Ericsson.
- Udfra mærket er alle modellerne listet op. Her vælger du så din model.
F.eks. T65.
- Tilsidst skal du vælge fil udfra, hvilket datakabel du bruger til at
tilslutte din telefon til computeren. Hvis du bruger usb-kabel, skal du ved
Ericsson T65 vælge filen USBT65. Og hvis bruger seriel-kabel (altså via
com-porten), skal du vælge MA-T65.

Det skulle alle vist kunne forstå ;)

Mvh Martin

Fra : Don_E

Dato : 23-09-02 21:15

> [...]
> Klik i kolonnen "Handset Manager" for at hente softwaren.
> Softwaren ligger på en langsom server, så det tager lidt tid at hente, men

*Gaaaaab* tak skæbne, den er sløv............!
Smutter lige en tur rundt om kloden!
--
/DonE

Fra : wirrew

Dato : 01-10-02 20:16

"Don_E" <don_e@stofanet.INVALID> wrote in message news:<3d8f7658$0$1029$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...
> "martin madsen" <martin@slettes-ved-brug.gtg-design.dk> skrev i en
> meddelelse news:3d8f4efd$0$11432$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> *Gaaaaab* tak skæbne, den er sløv............!
> Smutter lige en tur rundt om kloden!

Finns det möjlighet att använda irda för kommunication med telefonen
(jag har en t39). Jag har provat med phone data suite, men eftersom
jag ej har någon kabel kan jag inte ens konvertera/spara en midi fil
till *emy formatet.
Hilsen wirrew