Veteran-mc
Fra : uffe.j

Dato : 23-09-02 18:17

Er der nogen, der ved noget veteran-mc'er? Jeg tænker på klubber,
aldersinddelinger (for motorcyklerne), arrangementer m.m.

Fra : Grunnet

Dato : 23-09-02 19:40

uffe.j wrote:
> Er der nogen, der ved noget veteran-mc'er? Jeg tænker på klubber,
> aldersinddelinger (for motorcyklerne), arrangementer m.m.

Prøv en af nedenstående:
http://www.dvm.dk/default.asp
http://www.dvmc.dk/

--
Hilsen Steen

GL500 SilverWing '84
steen.grunnet@(slet-dette)mail.dk
http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (Intet om MC)

Fra : Charlie

Dato : 23-09-02 21:41

Alder for mc: før 1967 = veteran
før 1977 = klassisk

Jeg er medlem af albion der mest gør sig i engelsk vereran. Prøv at se
www.mc-albion.dk

Charlie

uffe.j <uffe.j@private.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:U1Ij9.22000$Qk5.950955@news010.worldonline.dk...

Fra : Jens Jessen

Dato : 24-09-02 07:43

Ja. Mig selv sagde hunden beskedent. Jeg er journalist på bladet Klassisk
Bil og MC hvor jeg stort set kun beskæftiger mig med at skrive om gamle
motorcykler. Har fortegnelse over de fleste klubbers adresser. Du er
velkommen til at rette henvendelse - måske kan jeg svare.

Journalist Jens Jessen (DJf)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax. + 45 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : Finn

Dato : 24-09-02 07:39

Alder for mc: før 1967 = veteran
før 1977 = klassisk

Men hvad så når piloten er før 1956 ?

Er der nogen klubber i Nordsjælland hvor pilotalderen er omkring
veteran-niveauet ?

Fra : Steen Gruby

Dato : 24-09-02 16:25

On Tue, 24 Sep 2002 08:39:05 +0200, "Finn" <trebbienNoMAIL@city.dk>
wrote:

Hej Finn.

>Men hvad så når piloten er før 1956 ?

Så skal du henvende dig på det lokale plejehjem
De har garanteret en fraktion der matcher

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Mikael Wingaa

Dato : 24-09-02 19:33

"Steen Gruby"

> Så skal du henvende dig på det lokale plejehjem
> De har garanteret en fraktion der matcher
>
> Steen Gruby
> Suzuki XN85 Turbo

ouch ... den sved ;)

Så jeg jeg lige et år tilbage. Er der plads på dit plejehjem - har altid
haft lyst til at prøve en
turbo mc :)

Mikael Wingaa
- Nimbus 1934 + Guzzi Le Mans '79

Fra : Mikael Wingaa

Dato : 24-09-02 19:35

"Mikael Wingaa" <mwi@kmd.dk> skrev i en meddelelse
> - Nimbus 1934 + Guzzi Le Mans '79

Begyndende senilitet + lidt alzheimers .... min Nimmer er fra 1943 (ca)

Fra : Futte & Co.

Dato : 24-09-02 20:33

"Mikael Wingaa" <mwi@kmd.dk> wrote in message

> "Mikael Wingaa" <mwi@kmd.dk> skrev i en meddelelse
>

> Begyndende senilitet + lidt alzheimers .... min Nimmer er fra 1943 (ca)

Ska du ik' være ked af, min Honda er da fra 1775, cirka
Har lige set en der var meget ældre her på dfm.

Hilsen
Jørgen , Brøndby , årgang 49
Honda CB550F , årgang 75

---

Fra : uffe.j

Dato : 25-09-02 20:37

Ja min er fra 73.

Fra : Steen Gruby

Dato : 24-09-02 22:35

On Tue, 24 Sep 2002 20:35:15 +0200, "Mikael Wingaa" <mwi@kmd.dk>
wrote:

>"Mikael Wingaa" <mwi@kmd.dk> skrev i en meddelelse
>

>Begyndende senilitet + lidt alzheimers .... min Nimmer er fra 1943 (ca)

Jeg havde fornøjelsen af at køre Nimmer på køreskolen i 1964, og den
var ældre end mig

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Steen Gruby

Dato : 24-09-02 22:14

On Tue, 24 Sep 2002 20:32:42 +0200, "Mikael Wingaa" <mwi@kmd.dk>
wrote:

Hej Mikael

>ouch ... den sved ;)

Den eneste grund til at jeg tillod mig at fyre sådan en af er, at jeg
er 10 år ældre, så jeg kommer der nok først

>Så jeg jeg lige et år tilbage. Er der plads på dit plejehjem - har altid
>haft lyst til at prøve en
>turbo mc :)

Hvis jeg kan få den med er du velkommen )

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Mikael Wingaa

Dato : 25-09-02 10:42

"Steen Gruby" wrote:

> Hvis jeg kan få den med er du velkommen )

Hvad mener du ... få den med? Jeg har ikke tænkt mig at skulle på
plejehjem - uden en
MC, min Metallica CD-samling + diverse andre helt unundværelige ting

mvh

Mikael

Fra : Finn

Dato : 25-09-02 08:51

Kan man få et 80 KH gangstativ ...så er det da OK

Fra : Steen Gruby

Dato : 25-09-02 20:58

On Wed, 25 Sep 2002 09:51:14 +0200, "Finn" <trebbienNoMAIL@city.dk>
wrote:

>Kan man få et 80 KH gangstativ ...så er det da OK

En sekscylindret brandert kørt hjem af et 80HK gangstativ

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Mikael Wingaa

Dato : 26-09-02 19:53

"Steen Gruby" > wrote:

> Hæ

> En sekscylindret brandert kørt hjem af et 80HK gangstativ

Der bliver sgu' ikke kedeligt på det plejehjem

/Mikael

Fra : uffe.j

Dato : 25-09-02 20:36

Men hva' så hvis han er fra 38?