Fantask?
Fra : Marie Bech-Gregersen

Dato : 23-09-02 18:02

Davz!!!
Jeg har hørt om en butik der hedder Fantask, hvor man kan købe alle
mulige plakater, blade og merchandice fra film og tv o.s.v.... Det
eneste jeg ved er at den ligger i København...vistnok.....
Er der nogen der kender adressen?

Mvh. Spuffy

Fra : Jimmi

Dato : 23-09-02 18:19

Den ligger i pisserenden, dvs. På hjørnet af Larsbjørnstræde og ???? Lige
ved teglgårdstræde.
Det er 2 min. fra rådhuspladsen.
Gå ned af strøget og drej til venstre ved den første H&M, fortsæt ligeud, så
kommer den på venstre hånd.

/Jimmi

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 23-09-02 18:34

> [...]
> Lige ved teglgårdstræde.
> Det er 2 min. fra rådhuspladsen.
> Gå ned af strøget og drej til venstre ved den første H&M, fortsæt

Man kunne også sige:

http://www.fantask.dk/about.asp

--
Mark
Er du musikekspert? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 23-09-02 19:01

Mark Thomas Gazel wrote:

> Man kunne også sige: