winME og Client32
Fra : Henning Johansen

Dato : 23-02-01 09:39

Jeg ville meget gerne køre winME med Novell Client 3.3 på mit Novell 5.0
netværk, men det er endnu ikke lykkedes mig at installere clienten direkte
på en jomfruelig winME. I følge Novell's TID # skulle client32 v3.3
kunne køre på winME. Jeg har forsøgt både med ren IP og ren IPX og begge
dele, clienten installerer sig godt nok, men når jeg genstarter får jeg en
fejlmeddelelse om at clienten ikke kører på dette system.
Hvis jeg opgraderer win98SE med client 3.3 til winME fra dos kan jeg få den
til at køre, dog med visse mangler, der er kun adgang til Clint32's
egenskaber via Novell ikonet i system tray, det er bøvlet da jeg normalt
skjuler dette for brugerne.
Jeg kan endvidere oplyse at der køres ZFD2.
Er der nongen der kan hjælpe?

Henning Johansen

Fra : Henning Johansen

Dato : 23-02-01 09:45

TID#10058291

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 23-02-01 16:20

Hejsa
Client32 ver 3.3 har pt. nogle prob. med den danske udgave af WinME.
Jeg vil stadigvæk anbefale at bruge win9x istedet for WinME da WinME ikke er
til professionelt brug.

/Kasper

Fra : Michael

Dato : 13-04-01 01:29

Hejsa, det er lykkedes mig fint at køre ME med Client 3.3, af uransalige
årsager virker clienten fint hvis jeg installerer et opkaldskort. Uden kan
jeg ikke få det til at køre!