Farve
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 23-09-02 16:50

Hej NG
Efter flere gode svar herfra, har jeg et lille et mere.

En form med felter, ved opdatering sætter jeg ForeColor til vbYellow, det
går
fint, men jeg har en OptionButton, der ville jeg gerne have den lille hvide
plet
til også at skifte til Gul når den stor i opdateringsmode.
Er der en der har en god løsning.
m.v.h.
Óle J. Hansen

Fra : Verner Neumann

Dato : 15-10-02 15:09

Hej Ole
Det er ikke så nemt, men prøv istedet denne.

Private Sub Check1_Click()
If Check1.Value = vbChecked Then
Check1.BackColor = vbYellow
Else
Check1.BackColor = vbRed
End If
End Sub

brug en checkButton og sæt egenskaben Style til Graphics
så for du en som kan skifte mellem 2 farver, afhængig af om den er trykke
ind eller ud.

med venlig hilsen
Verner Neumann