Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Scart converter
Fra : M.Kay

Dato : 23-09-02 13:01

Hej alle

Jeg vil herne bruge mit ikke S-video-understøttende fjernsyn til tv-out fra
mit ikke composite-understøttende grafikkort. Tidligere har jeg set et link
til en butik hvor man kunne bestille en Scart converter (ikke adapter) for
under hundrede kroner, men jeg kan nu ikke hitte det igen..
Er der en som kan huske hvilken butik det var?

Takker

--
So - just read teh obituaries as the first thing in teh morning and if
you're not in them, make breakfast...

MEow - MegaFroupie

Fra : JRS

Dato : 23-09-02 13:21

"M.Kay" <G.i.n@ping.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> under hundrede kroner, men jeg kan nu ikke hitte det igen..
> Er der en som kan huske hvilken butik det var?

Ehmm ,, Nu er jeg ikke lige sikker på forskellen mellem converter og
adapter, men er det ikke bare sådan en man kan smutte ned i FONA og hente
for omkring 70kr ?

MVH
JRS

Fra : M.Kay

Dato : 24-09-02 08:08

I know it's awful, but JRS wrote to everybody in
dk.edb.hardware.grafikkort saying:

> "M.Kay" <G.i.n@ping.dk> skrev i en meddelelse
<snap>
> Ehmm ,, Nu er jeg ikke lige sikker på forskellen mellem converter og
> adapter, men er det ikke bare sådan en man kan smutte ned i FONA og
> hente for omkring 70kr ?

Nope den omformer kun stikket.. Jeg skal bruge en der også er converter
(omformer signalet) Men det ser sør'me ud til at AV-butikken er svaret.

Takker

Fra : M.Kay

Dato : 25-09-02 21:02

I know it's awful, but M.Kay wrote to everybody in
> [...]

> Nope den omformer kun stikket.. Jeg skal bruge en der også er converter
> (omformer signalet) Men det ser sør'me ud til at AV-butikken er svaret.

Så er converteren kommet, og alle er glade.
Hvis nogle skulle have tvivl om sådan en hjemmebygget dims egentlig du'r,
kan jeg jeg oplyse; billedet er ganske nydeligt, skarpt og flimmerfrit med
fine farver. og www.av-supply.dk skuffede bestemt heller ikke.

--
MKay - mkay[a]mail.dk

- If we stop voting, will they all go away? -

Fra : Vega

Dato : 23-09-02 14:28

Måske her. www.av-supply.dk

Mvh. Vega.