Køb dig ud af bog -- tilbud til gruppens l~
Fra : Chokpop2002

Dato : 23-09-02 12:39

PRESSEMEDDELELSE

Product placement og identity marketing er et hit i kulturlivet --
adel og jetset har altid købt sig ind i kunstmuseerne; juvelérfirmaet
Bulgari købte sig ind i Fay Weldons seneste roman, og i Storbrittanien
kan man nu sælge sin identitet til et computerspil-firma.

I min næste bog bliver det lige omvendt -- her kan man købe sig *ud*!

Hedder man fx George W. Bush, Britney Spears, Pia Kjærsgaard, Tove
Fergo, Ann Birgit Cunningham eller Birte Bernt Henriksen -- eller er
man bare potentiel voldsmand som internetskribenterne Carsten Howard,
Anders Peter Johnsen, Brian Jensen, Asbjørn Christensen, Peter T.
eller Søren Christensen -- har man chancen for at erhverve sig det
bedste, penge kan købe: tavshed!

Priserne starter ved kr. 250.000, og der er ansøgningsfrist 1.
oktober.

Med venlig hilsen
Søren Mosegaard

N.B. Kun bogens bipersoner får tilbudet.

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 23-09-02 12:45

"Chokpop2002" <chokpop2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> PRESSEMEDDELELSE
Mon ikke du skulle reklamere andre stæder.

--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.
http://www.nydheder.subnet.dk/

---
Denne mail er virus fri . det skulle den være i følge AVG . Kærlig hilsen
Børge.

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 23-09-02 18:37

> Søren Mosegaard

Som tak for tilbuddet sender jeg dig privat og gratis en editor, så du kan
øve dig lidt i skrivningens ædle kunst.
vagn

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 24-09-02 00:31

"Chokpop2002" <chokpop2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> PRESSEMEDDELELSE

> I min næste bog bliver det lige omvendt -- her kan man købe sig *ud*!

Tænk, er du nu gået over til at indkræve "beskyttelsespenge" for at sikre
dig en indtægt?

Anders Peter Johnsen

Fra : Allan Riise

Dato : 24-09-02 15:51

Chokpop2002 wrote:
> [...]
>
> Med venlig hilsen
> Søren Mosegaard
>
> N.B. Kun bogens bipersoner får tilbudet.

Fuldstændigt underordnet, der ingen der læser dine bøger alligevel !!

Venligst ...
--
Allan Riise
Ari06@AriSoft.dk