T68i
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 23-09-02 11:40

Hej alle!

Er nu blevet den lykkelige ejer af en t68i'er.

Kan ikke finde ud af at slette mails fra indbakke - Hvordan faen gør man?

Er der andre tricks man bør vide?

Lasse

Fra : martin madsen

Dato : 23-09-02 15:54

Lasse Rønlev skrev;

> Kan ikke finde ud af at slette mails fra indbakke - Hvordan faen gør man?

For det første: Tal ordentligt!

For det andet: Jeg har en idé om, at når du står på en meddelelse i
inbox'en, så klik på knappen lige under "Yes"-knappen og vælg "mark for
deletion" eller hvad nu det hedder på dansk. Sådan fungerer det hvert fald
på en T65.

Mvh Martin

Fra : Tom Kristensen

Dato : 23-09-02 17:24

Åben din mail - tryk C og tryk derefter Yes .