Jon Krakauer: Op i det blå
Fra : Grethe

Dato : 23-02-01 08:14

På årets bogudsalg er bl.a. bogen "Op i det blå" af Jon
Krakauer med. Den kan på det varmeste anbefales, hvis man
interesserer sig for bjergbestigning, ekstrem sport, samt
hvordan mennesker reagerer under stress.

Lidt om indhold:

En personlig beretning om Mount Everest-katastrofen d. 10.
maj 1996 skrevet af Jon Krakauer, født 1952, bjergbestiger
og journalist på det amerikanske magasin "Outside".
Beretningen spænder over 24 timer, da tre separate
ekspeditioner blev fanget i en storm og dermed befandt sig i
en personlig kamp mod vindstød af orkanstyrke, udmattelse og
effekten af at befinde sig i stor højde - 'døds-zonen'.

Læs mere om indhold her (på dansk):

http://www.walklex.dk/dk/a/7/sportslitteratur.htm

Læs mere om indhold her (på engelsk):

www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0330353977/sportcomis/

--
Bedste hilsner / Mes meilleures amitiés / Best regards
Grethe Anæus

Fra : Christian Holm

Dato : 27-02-01 21:08

Hej Grethe

Den bog lyder som noget for mig. hvilken boghandler/bogkæde har bogen og
hvad er tilbudsprisen/normalprisen?

mvh.
Christian Holm

Fra : Grethe

Dato : 28-02-01 09:51

"Christian Holm" skrev i en meddelelse...
> hvilken boghandler/bogkæde har bogen

Kig ind hos din lokale boghandler. Eller hos en
internet-boghandler.

> hvad er tilbudsprisen/normalprisen?

Husker ikke lige priserne, da jeg har ejet bogen i et par
år, så jeg bemærkede mig bare, at bogen lå der.