Skade billeder !
Fra : Morten Juel

Dato : 23-09-02 09:59

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-09-02 10:58

"Morten Juel" <mp@mail1.OSTEPOPstofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3d8ed65e$0$16828$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> Så er der billeder over skaderne på min gpz, efter mit stunt igår !

> Hvis i vil se hvad lidt asfalt kan gøre ved ens cykel !

....surt show!...

....been there - done that - uden forsikring...
Hans
Kadett GSi 2,0
Suzuki 1100 E(Z)

Fra : Niels Porsbøl Jacobs~

Dato : 22-09-02 11:49

Morten Juel <mp@mail1.OSTEPOPstofanet.dk> skrev:
> Så er der billeder over skaderne på min gpz, efter mit stunt igår !

De er næsten være en skadestuesamlingen der blev postet for nogle dage
siden...

De gav én underlig mave - men sådan noget her gør ondt ind i hjertet!

Niels
GSX 600 F

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-09-02 12:31

Øv, det er trist

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Michael Kristensen

Dato : 23-09-02 12:54

Med risiko for at blive misforstået, men er du ikke (også) sluppet rimeligt
let med de matrielle skader. Jeg har set MCer der er styrtet med lavere fart
fuldstænding smadret (læs: ligger i mange dele).

Er stellet blevet skævt?

mvh - Michael Kristensen (sv650s)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-09-02 13:30

Jeg kender en pige, hvor en bil kørte ud foran hende. Hun kørte ca. 40 km/t
(det var en lille vej med legende børn), hun røg hen over bilen og var
sygemeldt i 3 mdr. og cyklen (CBR600) blev lavet for omkring 60-70.000,-
(nyt stel og alt plastic m.m.) Så jo, det kan gå meget galt, selv med lav
fart

Fra : Morten Juel

Dato : 23-09-02 17:41

> [...]
fart
> fuldstænding smadret (læs: ligger i mange dele).
jow det er ok, jeg havde også forventet mere skade da jeg rejste cyklen !

> Er stellet blevet skævt?
nopes

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **ER solgt**
DR350SE - http://StarChild.dk

Fra : Bo Thomsen

Dato : 23-09-02 19:01

> GPZ 750 **ER solgt**

så slipper du også for at skulle reperationer
blev den solgt på en net-aktion med et 10 dage gammelt pix?

bo thomsen

Fra : Morten Juel

Dato : 23-09-02 19:40

> så slipper du også for at skulle reperationer
> blev den solgt på en net-aktion med et 10 dage gammelt pix?

nej den blev solgt til Claus K, som også læser/skriver her i gruppen, og han
så skaderne først )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **ER solgt**
DR350SE - http://StarChild.dk

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 23-09-02 13:46

> Så er der billeder over skaderne på min gpz, efter mit stunt igår !

....surt show!...

....been there - done that - med forsikring...
Henrik
Honda CBR600 F1

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-09-02 23:20

"Henrik Steen Larsen" <slet.hsl.@code12.dk> skrev i en meddelelse

> ...surt show!...
>
> ...been there - done that - med forsikring...

....hæ hæ...
Hans
Kadett GSi 2,0
Suzuki 1100 E(Z)

Fra : Michael [2760]

Dato : 23-09-02 17:32

"Morten Juel" <mp@mail1.OSTEPOPstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Så er der billeder over skaderne på min gpz, efter mit stunt igår !
Hej Morten...
Hvordan har din krop det i dag....?
Er du blevet godt øm....Surt med din Kava..
Mvh. Michael FZR1000

Fra : Morten Juel

Dato : 23-09-02 17:39

Hejsa Michael

Tjaa min underarm er, ellers er der ingenting, kun hvis man røre de på de
blå mærker )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **ER solgt**
DR350SE - http://StarChild.dk

Fra : Michael [2760]

Dato : 23-09-02 17:37

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> Hejsa Michael
>
> Tjaa min underarm er, ellers er der ingenting, kun hvis man røre de på de
> blå mærker )

Der er værst for tøzen så må hun jo ikke pille....)
Michael..

Fra : Morten Juel

Dato : 23-09-02 17:48

> Der er værst for tøzen så må hun jo ikke pille....)
Haha ja det er rigtigt det havde jeg sq ikke lige tænkt på )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **ER solgt**
DR350SE - http://StarChild.dk

Fra : Stones_TM

Dato : 23-09-02 18:41

Famne Glad for at der ikke skete mere med dig, og det der er sket med din
kawa er jo småting..

tog selv turen for nyligt, (NEJ huskede ikke BUKSER, så mine knæ er flotte
og Lyserøde.. )

Glad for at du er ok--

StonesTM

Fra : Morten Juel

Dato : 23-09-02 18:51

> Famne Glad for at der ikke skete mere med dig, og det der er sket med din
> kawa er jo småting..
ja jeg var da vist lidt heldig

> tog selv turen for nyligt, (NEJ huskede ikke BUKSER, så mine knæ er flotte
> og Lyserøde.. )
hehe jeg havde heller ikke mine køre bukser på, så mine alm bukser var flået
op, jeg var glad for at det var regnvejr, og at jeg gled på maven af jakken
!!

> Glad for at du er ok--
Tak det er jeg også

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **ER solgt**
DR350SE - http://StarChild.dk

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 23-09-02 19:49

Hejsa

Well, det er nu da ikke så galt endda. - Et par blinklys, en udstødning og
et sidedæksel, så er du jo sådan ca. kørende igen. - Gpz500'eren jeg røg ned
på så sådan her ud da de defekte dele var pillet af : (under dem af
hjelmen.)
http://imv.au.dk/~krl/hjelm/

Mvh
Kristoffer

Fra : Ksa

Dato : 23-09-02 20:15

Hvilken mc skal du så have denne gang nu, hvor du har solgt din kawa?

Ksa Duc.900SL

Fra : Morten Juel

Dato : 23-09-02 20:37

> Hvilken mc skal du så have denne gang nu, hvor du har solgt din kawa?
jeg skal ha min DR350 kørklar igen, med öhlins dæmper und alles

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **ER solgt**
DR350SE - http://StarChild.dk

Fra : Adam Christensen

Dato : 26-09-02 17:39

"Morten Juel" <mp@mail1.OSTEPOPstofanet.dk> wrote in message
> Så er der billeder over skaderne på min gpz, efter mit stunt igår !

[snip en masse links]

> Hvis i vil se hvad lidt asfalt kan gøre ved ens cykel !

Sur røv; godt du slap med små knubs

--
Adam

Fra : J. Ewerty K.

Dato : 26-09-02 21:21

Hejsa Morten

For pokker da også, jeg kan kun tilslutte mig Adam, SUR r.. men godt
at det kun var skade på kawa'en.
hvad var det lige du skulle prøve ? at trække den på baghjul eller ?

Mange tanker
Speedy, Honda CBR600
Adam Christensen <adam_christensen@FJERNhotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d933842$0$84703$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...