Databasevinduet kan jeg ikke flytte????
Fra : Kurt Pagels

Dato : 23-02-01 07:54

Hej.
Har fået følgende problem i Acces 2000.
Mit databasevindue har placeret sig så langt oppe på siden, at den blå
øverste kant og menulinien er oppe under selve Acces, sådan at jeg ikke kan
flytte det længere ned eller bruge menuerne.
Hvordan får jeg fat i den blå kasse, sådan at jeg kan flytte den længere ned
på siden??
Hvordan den er kommet derop forstår jeg ikke.

Håber virkelig på hjælp med dette problem, da jeg jo ikke kan gøre noget når
jeg ikke kan oprette f.eks. nye rapport o.s.v. når menuen er skjult.

Venlig hilsen Kurt Pagels

Fra : pre

Dato : 23-02-01 14:28

Tryk ALT+Spacebar+N
Højreklik på det minimerede vindue og vælg Restore.
Det burde klare ærterne. Situationen er nok, at Splashvinduet er blevet
udvidet, så det fylder hele skærmen. Juster, så det aktive vindue har 2
små vinduesikoner til venstre for x'et i det højre tophjørne,
Splashvinduet skal så ha' ét vindue samme sted.

--
Venlig hilsen
pre