E-Mail
webnoob 5265
Hvordan sender man til binaer ??
Fra : Henning

Dato : 22-09-02 23:04

-- Er der nogen der kan forklarer mig hvordan man sender f.eks. flere musik
filer, så de bliver delt op i små filer, og at der kommer tekst og nummer
på musik stykkerne. Er der et sted på nettet man evt. kan læse om det (på
Dansk). Jeg bruger Xnews.
Er der nogen der har lavet en Dansk komplet Manual til Xnews ???
-- Best Regards Henning DK

Fra : Madsen

Dato : 23-09-02 01:30

Henning skrev:

> [...]
> nettet man evt. kan læse om det (på Dansk). Jeg bruger Xnews.
> Er der nogen der har lavet en Dansk komplet Manual til Xnews ???

Jeg kender ikke eksistensen af den komplette danske manual, men
kender du følgende side: <http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/> ?

Madsen.

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 25-09-02 06:29

Hejsa
Jeg kender ikke xnews, men jeg kan anbefale et andet program, det hedder
PowerPost, det er nemt og lige til, du finder de filer du vil sende, vælger
den/de grupper du vil sende til, klikker på start, og så begynder det ellers
at køre.

Du kan finde mere om PowerPost på http://www.cosmicwolf.com/

Måske lige noget for dig.

Hygsom