Ericsson t65
Fra : Runman

Dato : 22-09-02 21:13

Hej NG !
er der nogen der kan fortælle mig hvilket prg. man skal
bruge til at unlocke Ericsson T65 og hvor man kan købe
kabler til det ????

***RUNMAN***
NOKIA unlock , SW opdate ,
logo & ringetoner

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 22-09-02 22:39

"Runman" <runman@mail.dk> wrote in message
> Hej NG !
> er der nogen der kan fortælle mig hvilket prg. man skal
> bruge til at unlocke Ericsson T65 og hvor man kan købe
> kabler til det ????

Foregår pr. remote unlocking. Søg på groups.google.com

--
mvh Kasper Grevsen / Århus
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.

Unlock af Nokia 3310/3330 og Siemens C45 m.fl.
Jeg yder naturligvis garanti på telefonerne.

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 22-09-02 22:55

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> wrote in
message

> Foregår pr. remote unlocking. Søg på groups.google.com

Vel gør det ej!!!! Altså det kan godt være at man kan få den unlocket ved
at sende en kode til en eller anden og betale 20£ for det, men det kan altså
godt lade sig gøre med et kabel og et stykke software.

Jeg har fået min T65 unlocket hos en der havde et kabel og det tog 1 min. så
var den unlocket.

Sorry min hidsighed men jeg syntes at have læst et par gange at folk hele
tiden siger at det ikke kan lade sig gøre. Det kan det!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-09-02 23:03

Jógvan Lindenskov skrev:

>Jeg har fået min T65 unlocket hos en der havde et kabel og det tog 1 min. så
>var den unlocket.

Der kan nu sagtens være tale om remote unlocking alligevel - og det er
jeg overbevist om at der var i dit tilfælde.

>Sorry min hidsighed men jeg syntes at have læst et par gange at folk hele
>tiden siger at det ikke kan lade sig gøre. Det kan det!

Ja, selvfølgelig kan det det, men det kræver nu en invistering der
afholder de fleste fra det.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)