Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Geforce 4 MX 420 AGP problem
Fra : Jill

Dato : 22-09-02 19:52

Min comp er en k6 II 400 MHz.
256 mb RAm
Realtech Netkort
VIA Motherboard
Kører winXP

Jeg har et problem med mit grafik kort. Jeg har lige købt det men det vil
ikke virke når jeg har mit netkort i.
Jeg har skiftet slots til netkortet flere gange så det er ikke IRQ'erne. Jeg
har også skiftet netkort fra realtech til 3com men det gjorde ingen forskel.
Jeg har taget netkortet ud og installeret grafikkortet og så længe netkortet
var ude virkede det fint.
Når begge er i vil den ikke starte windows men når den indlæser windows
genstarter den. Kan det være strømforsyningen ?

Eftersom det ikke kan være en IRQ konflikt har jeg ikke rigtigt andre ideer
til hvad det kan være.

Fra : Ole

Dato : 23-09-02 08:33

½øjs@
Jeg havde samme problem, da jeg fik nyt lydkort. Den ville ikke finde
svineriet, og skabte sig vildt. Jeg havde ikke haft nogle problemer af
betydning inden, men så viste det sig, at det var en fejl på den ene
RAM-blok. Prøv at checke det.

/Ole

Fra : Erik S. Magnussen

Dato : 18-10-02 22:18