GF3Ti200+DXR3=god tv-out?!
Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 22-09-02 16:23

Da kvaliteten på et Ti200 er knap så imponerende, har jeg overvejet om et
DXR3-kort kan rette op på det?!

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 24-09-02 15:55

"Rasmus Ipsen" <rip_gekko@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Da kvaliteten på et Ti200 er knap så imponerende, har jeg overvejet om et
> DXR3-kort kan rette op på det?!

Jeg har et DXR3 kort og der er et ganske godt TV-out på. Desuden er der
digital lyd udgang for Dolby digital og DTS.
Vær opmærksom på det kun kan vise Mpg filer. Det er jo en Hardware decoder.
Men ved hjælp at nogle programmer som kan downloades gratis kan man nu også
se DivX film. Men de er software decodet. Men vær opmærksom på disse
programmer til DivX afspilning endnu ikke virker med XP og hvis du skal
undgå alt for mange problemer så gå ind på realmagics hjemmeside og download
deres drivere til deres Mpg kort. Realmagics og Creatives Dxr3 er stort set
identiske og kører uden problemer med hindandens drivere. Der er bare færre
problemer med realmagics uanset hvilket mærke du vælger.

Hygge

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 29-09-02 03:14

"Rasmus Ipsen" <rip_gekko@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Da kvaliteten på et Ti200 er knap så imponerende, har jeg overvejet om et
> DXR3-kort kan rette op på det?!

Asus GF3-Ti200 delux har knald god TV-out kvalitet,
det bruger en Philips tvout chip, der fylder tv helt ud

Jan Rasmussen