håber nogle gider at hjælpe....
Fra : Inge Beining Berline~

Dato : 22-09-02 15:07

Haiii...
Ved ikke om dette har været oppe, men spørger lige...
jeg har lavet en frame side...
linierne imellem vinduerne de kan rykkes frem og tilbage... kan det
forhindres...?
altså kan man "låse" dem så de ikke kan bevæges.... for der er lidt
irriternde sådan noget... håber i forstår....
for det er lidt besværligt at forklare det...

Fra : Kasper

Dato : 22-09-02 15:11

> [...]
> irriternde sådan noget... håber i forstår....
> for det er lidt besværligt at forklare det...

De kan de sagtens. Det eneste du skal gøre er at indsætte ordet noresize i
linien hvor du har rammen.

MVh

Kasper

Fra : Inge Beining Berline~

Dato : 22-09-02 15:19

> De kan de sagtens.
Okay

>Det eneste du skal gøre er at indsætte ordet noresize i
linien hvor du har rammen.
Har du ikke lige et eksimpel? for jeg kan ikke lige finde ud af det... o0(er
jo oz blondine og de kan ikke finde ud af noget)

Kh. Inge

Fra : Kasper

Dato : 22-09-02 15:25

> Har du ikke lige et eksimpel? for jeg kan ikke lige finde ud af det...
o0(er
> jo oz blondine og de kan ikke finde ud af noget)

<frame name = "main" src = "main.html" scrolling = "no" noresize>

Værsgo.

Mvh

KasperC

Fra : Inge Beining Berline~

Dato : 22-09-02 15:33

> <frame name = "main" src = "main.html" scrolling = "no" noresize>
>
> Værsgo.
Merci merci boucu damn jeg er glad for at du er så venlig gid alle var det
o0(er de nu oz men hva')

glade hilsner Inge