E-Mail
webnoob 5265
Hvordan fjerner man blokering i Microsoft ~
Fra : Random2u

Dato : 22-09-02 15:18

Jeg kan godt modtage vedhæftet filer Microsoft Outlook, bare ikke exe filer.
Der blokere outlook så jeg kan ikke gemme dem, eller åben dem.

Jeg bruger win xp.

Mvh
Juul

Fra : Tweaki

Dato : 22-09-02 17:42

"Random2u" <random2u@SoftHome.net> wrote in message
> [...]
filer.
> Der blokere outlook så jeg kan ikke gemme dem, eller åben dem.

Der findes et smart lille værktøj til dette som du kan installere, Outlook
Security Remover, jeg kender ikke linken til det, fik det af en kollega, men
du kan maile mig, så sender jeg den gerne.

--

Tweaki

ICQ 1002873

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-09-02 17:53

Sun, 22 Sep 2002 16:17:57 +0200, skrev "Random2u"
<random2u@SoftHome.net>:

>Jeg kan godt modtage vedhæftet filer Microsoft Outlook, bare ikke exe filer.
>Der blokere outlook så jeg kan ikke gemme dem, eller åben dem.

Hvilken Outlook bruger du? der er forskel på svaret om det er
2000 eller 2002.

Fra : Random2u

Dato : 22-09-02 18:11

> Hvilken Outlook bruger du? der er forskel på svaret om det er
> 2000 eller 2002.

Det er 2002

Mvh
Juul

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-09-02 22:20

Sun, 22 Sep 2002 19:11:28 +0200, skrev "Random2u"
<random2u@SoftHome.net>:

>Det er 2002

Læs <http://www.hanno.dk/VisArtikel.asp?ID=214>, der kan du hente
en lille fil som laver ændringerne i reg.basen.

Fra : Random2u

Dato : 23-09-02 06:36

> Læs <http://www.hanno.dk/VisArtikel.asp?ID=214>, der kan du hente
> en lille fil som laver ændringerne i reg.basen.

Tak for hjælpen det var lige hvad jeg skulle bruge

Mvh
Juul