Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Sony E430
Fra : Rene Sørensen

Dato : 22-09-02 15:07

Hvad er der at sige om denne skærm, er den pengene værd????

Takker.

Fra : Martin

Dato : 23-09-02 16:22

Har selv købt en for 2mdr siden, i starten var jeg lidt skuffet da billedet
var uskarpt, og det var hårdt for øjnene at læse.
Men så skriftede jeg mit geforce 2MX ud med et Radoen 8500LE kort, og nu er
billedet fulstændig skarpt og farverne og lyset er rigtig godt
(1024x1280@85Hz).
Jeg kan ikke regtig sige om den er god i forhold til andre skærme, da det er
min første trinetron skærm jeg har haft.
Men da jeg skulle købeny skærm, var mit valg imellem Sony E430 og Samsung
959NF, jeg valgte Sony's da den var smallere og kunne derfor gå ind i mit
skrivebordsmøbel.
Men ellers ville jeg have købt 959NF istædet, da man spare ca.400,- og
skærmen kan køre 1600x1200 ved 85Hz hvor E430 kun kan køre 75Hz (i den
opløsning), men om billed kvaliteten er lige så god eller bædre end E430,
ved jeg ikke.

Men ellers er jeg yderst tilfreds med min E430, som giver et regtig godt
billed, vis man altså har et grafikkort der kan levere det.

Martin