street magic uden begrænsninger?
Fra : bambusneger

Dato : 22-09-02 14:58

hej jeg er en dreng på 16 år. jeg skal købe en suzuki street magic om 1
måneds tid. jeg ville bare høre om man kan købe maskinen uden
begrænsninger? for jeg læste at motoren faktisk kører bedre uden!

håber nogen vil svare!

h. bambusnegeren

http://www.kandu.dk/

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 22-09-02 15:10

"bambusneger" <bambusneger.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> måneds tid. jeg ville bare høre om man kan købe maskinen uden
> begrænsninger? for jeg læste at motoren faktisk kører bedre uden!

-Prøv at sige til forhandelren at du kun vil have maskinen hvis han tager
begrænsningerne ud! Jeg er sikker på at han får det gjordt så.

Oliver Bruchhaus-
..

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 23-09-02 12:51

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse

> -Prøv at sige til forhandelren at du kun vil have maskinen hvis han tager
> begrænsningerne ud! Jeg er sikker på at han får det gjordt så.

Var det ikke det Stæchmann nægtede?

--
Med venlig hilsen / With best regards

Martin L. Johansen a.k.a. Ares
Kolding - DK

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 23-09-02 12:54

"Martin L. Johansen" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> "Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

-Ikke så vidt jeg husker.. det var vidst kun bilindrøret di ikke ville tage
af da de ingen svejser har.

Oliver Bruchhaus.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 23-09-02 12:56

> -Ikke så vidt jeg husker.. det var vidst kun bilindrøret di ikke ville
tage
> af da de ingen svejser har.

Okay. Mente bare at han nægtede, da det jo var ulovligt og det kunne han
ikke være med til. Men okay, det er også en del tid siden vi var dernede