BREVKÆDE......
Fra : Mr. big bad boogiema~

Dato : 22-09-02 14:20

Jeg går og pusler lidt med ideerne om at starte en brevkæde op, hvor vi
laver en form for "mailklub" hvor vi alle skal "stå til regnskab" overfor os
selv, og hinanden.

Vi kunne støtte hinanden med opskrifter (sunde!), motivere, rose og ligesom
arbejde sammen, om det at tabe sig.

Jeg har nu lyst til at starte op, med at tabe mig 30 kilo og så bagefter,
kunne holde ved.

hvad siger i? Har i lyst til at skrive til mig, og så kan vil se hvad vi
gør, hvordan vi gør og evt. et "regelsæt"??????????..........

knuz jan........

Fra : Helle Nielsen

Dato : 22-09-02 14:59

"Mr. big bad boogieman......." <Jan_andreasen@tdc-broadband.dk> wrote in
message news:3d8dc310$0$38986$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> hvad siger i? Har i lyst til at skrive til mig, og så kan vil se hvad vi
> gør, hvordan vi gør og evt. et "regelsæt"??????????..........

Hejsa.

Jeg synes det lyder som en rigtig god ide. Jeg er selv 20 år og skal tabe 30
kg og har svært ved at lægge min kost om fordi jeg er enormt kræsen! *g*

Hilsen Helle

Fra : Mr. big bad boogiema~

Dato : 22-09-02 15:55

Ja, men så skriv til mig, nu er både du og jeg sammen, og andre, bare hop
på*G*

Knus........ Jan.

Fra : Niels Henriksen

Dato : 23-09-02 11:28

> [...]
30
> kg og har svært ved at lægge min kost om fordi jeg er enormt kræsen! *g*

Jamen jeg er med. Skal selv tabe 25 kg (har tabt 20) og har tænke mig at
begynde at løbetræne (måske bare gå i starten).

--
Niels

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-09-02 12:26

Niels Henriksen wrote:

> Jamen jeg er med. Skal selv tabe 25 kg (har tabt 20) og har tænke mig at
> begynde at løbetræne (måske bare gå i starten).

Jeg forsøgte igår at løbe 600 meter hen til busstoppestedet og jeg må
indrømme, at min kondi ikke kan bruges til noget seriøst i øjeblikket.

Jeg satser på, at købe mig et par gode løbesko om en 2 månederst tid og
bare løbe i det stille.
Jeg skal jo først bygge en "grundkondition" op, hvorefter jeg kan lave
seriøs løbetræning.

Sådan er det vel det mest naturlige at lave, når man i flere år ikke har
lavet noget som helst motion.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Nette

Dato : 22-09-02 15:04

"Mr. big bad boogieman......." wrote
> Jeg går og pusler lidt med ideerne om at starte en brevkæde op, hvor vi
> laver en form for "mailklub" hvor vi alle skal "stå til regnskab" overfor
os
> selv, og hinanden.

Det er da en fed idé. Men jeg ved sgi ikke om jeg tør. Sæt jeg ikke kan
følge med eller at falder i vandet*G*

Nette

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-09-02 15:56

"Mr. big bad boogieman......." wrote:

> hvad siger i? Har i lyst til at skrive til mig, og så kan vil se hvad vi
> gør, hvordan vi gør og evt. et "regelsæt"??????????..........

Tja, jeg mener at du kan "stå til regnskab" her i gruppen. På den måde
får du svar fra præcis de mennesker der mener at du kan bidrage til dit
projekt "histpist 30kg".

Mailinglister har det med at være en god ide, men over tid bliver de
ignoreret eller falde fra hinanden. Jeg skriver det ikke for at tage
modet fra dig. jeg ved bare af erfaring, at den slags lister hurtig
mister "vinden i sejlene".

Du kan også gøre en masse selv. Fx blive enormt go til Excell (til
grafer).

Fra : Rollike

Dato : 22-09-02 18:37

> [...]
>
> hvad siger i? Har i lyst til at skrive til mig, og så kan vil se hvad vi
> gør, hvordan vi gør og evt. et "regelsæt"??????????..........

Hejsa.. jeg synes det er en fin ide... og vælger du ikke at oprette en selv
så kan du kigge forbi denne mailingliste.

http://www.groupcare.dk/da/group.asp?d=0&groupid=136936

Der har jeg selv på et tidspunkt været medlem og de sender vægt ind hver uge
*S* Jeg har dog ikke tid til at være medlem af mailinglister.. så jeg
benytter i stedet NG nu.

Ellers kunne det være fint hvis der var nogen der havde mod på at lave en
hjemmeside til gruppen... hvor man havde mulighed for at sende tal ind *S*

Prøv at se denne side:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk Det er nyhedsgruppen news:dk.fritid.dyr.kat
der har oprettet denne side... og den fungerer rigtig godt.

Men det kræver selvfølgelig at der er nogen her der har tid, lyst evner til
at vedligeholde den *S*

Mange hilsner
Mette

Fra : Lone Ginnerup

Dato : 22-09-02 22:22

Der er i forvejen en vægttabel - ting hvor man kan taste sine egne tal ind
http://groups.msn.com/Chattenopskrifterheededk/general.msnw
med venlig hilsen

Fra : Camilla Larsen

Dato : 23-09-02 16:35

Så er der jo også www.slankeportalen.dk som er blevet oprettet efter
en del her på denne her NG efterlyste at man kunne snakke med hinanden
noget mere. Der er også et forum derinde.

Camilla
--
Camilla

Fra : Britta Madsen

Dato : 23-09-02 12:52

Hejsa...
Jamen jeg er også frisk på din ide.....jeg er 24 år og skal selv tabe mig
30-35 kg og mangler nogle at tabe mig sammen med...
M.v.h
Britta

"Mr. big bad boogieman......." <Jan_andreasen@tdc-broadband.dk> skrev i en
meddelelse news:3d8dc310$0$38986$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...