Slukke for telefonsvaren
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-09-02 12:14

Jeg har en gammel Mobilix/Orange Mayday telefon (Siemens C25) på
taletidskort.

Jeg kan ikke slukke for viderestilling til telefonsvaren, og jeg ønsker ikke
at bruge den telefon svarer. Når jeg prøver at slukke den får jeg beskeden
Ikke muligt.

Nogen der kan hjælpe mig?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Fischer

Dato : 22-09-02 12:25

> Jeg kan ikke slukke for viderestilling til telefonsvaren, og jeg
> ønsker ikke at bruge den telefon svarer. Når jeg prøver at slukke
> den får jeg beskeden Ikke muligt.
>
> Nogen der kan hjælpe mig?

Det kan Orange. Kun de kan slå den fra.

*Fischer

Fra : Brian Christensen

Dato : 22-09-02 18:42

det passer ikke der er da mange man kan slå telefon svaren fra hos.

Prøv ##002#

mvh
Brian Christensen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-09-02 19:29

Den skriver blot IKKE UDFØRT, så Fischer har nok ret.

Tak til jeg begge.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Christian Poulsen

Dato : 23-09-02 07:28

> Den skriver blot IKKE UDFØRT, så Fischer har nok ret.

Korrekt, 80404040 er de eneste der kan de-aktivere den.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 23-09-02 14:02

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Korrekt, 80404040 er de eneste der kan de-aktivere den.

Det klarede de jo lige på en studs, og sim koden forsvandt i samme opkald.
Tak for hjælpen alle sammen.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Fischer

Dato : 23-09-02 05:07

> det passer ikke der er da mange man kan slå telefon svaren
> fra hos.

Yep - bare ikke Orange.

*Fischer