Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hvilket grafikkort??
Fra : Ole

Dato : 22-09-02 11:55

½øjs@

Jeg går og tænker lidt på at skifte mit grafikkort ud.
Jeg har ikke lige den store kædestrammereksamen inden for grafikkort, så
hvis der er nogle forslag, vil jeg da være taknemlig.

Athlon 1100
512 Mb ram pc133 (kan ikke udskiftes, pga. bundkort)
Geforce2MX400 64 Mb
creative audigy 5.1 lydkort
Western Digital HD 40 Gb
Matrox HD 20 Gb
Pinacle TV-tunerkort
Netkort

Maskinen bruges en del til spil, som SOF2, MOHAA, RTCW o.l.

/Ole

Fra : Martin K

Dato : 22-09-02 12:02

> [...]
> så hvis der er nogle forslag, vil jeg da være taknemlig.
>
> Athlon 1100
> 512 Mb ram pc133 (kan ikke udskiftes, pga. bundkort)

Med dette system, ville jeg nok gå efter et nVida GeForce 3 Ti200, eller
hvis du er villig til at ofre lidt mere på sagen, et GeForce 4 Ti4200...

--
Martin K

Fra : Taba

Dato : 22-09-02 16:15

Et Radeon 9000 Pro fra Ati vil også være rimeligt godt, men et GF3 Ti200 er
skam også fint.
Men hvis du vil være lidt mere "fremtidssikret" (hvis dette kan siges i
computersammenhæng) så kunne du ofre lidt flere penge på et gfx kort og tage
et GF4 Ti4200.

--
/Taba
Fjern "REMOVE" for at svare direkte