GPRS hjælp....! ! !
Fra : Peter M

Dato : 22-09-02 10:19

hejsa...

Har for noget tid siden købt en 3510 med Orange Match. Hvordan bruger jeg
WAP? Når jeg går ind under Menu/Tjenester/Gå til adresse/..... Får jeg
GPRS-forb. ikke tilgængelig , har sendt en sms til nr 888 og fået
indstillinger...men kan stadig ikke bruge GPRS...hvad gør jeg da jeg gerne
vil kunne modtage mms...

Hilsen Peter

Fra : Jens Bjargum

Dato : 22-09-02 11:41

"Peter M" <Peter.r.mortensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> GPRS-forb. ikke tilgængelig , har sendt en sms til nr 888 og fået
> indstillinger...men kan stadig ikke bruge GPRS...hvad gør jeg da jeg gerne

Har du fået oprettet GPRS hos Orange? sikkert ikke for hidtil har det kun
været erhvervskunder som har kunne få GPRS hos Orange. Men fra i morgen,
mandag, kan almindelige kunder også få GPRS, så du skal ringe ind til
kundeservice og bede dem oprette GPRS. Det koster vist 30 kr om måneden og
25 kr pr MB

Jens