Hvordan er det man fjerner bjælken mellem ~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 22-09-02 09:48

Hej
Lige et nemt spørgsmål, som jeg simpelthen har glemt svaret på.
Jeg har v. h. a. frontpageskabelon lavet en side med 2 frames.
Der er en bjælke mellem de 2 sider, som jeg gerne vil have
flyttet. Hvordan er det man gør det?

Venlig hilsen Thomas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Wierd-Al

Dato : 22-09-02 16:27

Højreklik på rammen og vælg Rammeegenskaber..Klik på Rammeside og fjern
fluebenet i Vis Kanter...

Wierd-Al

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 23-09-02 16:39

> Højreklik på rammen og vælg Rammeegenskaber..Klik på Rammeside og fjern
> fluebenet i Vis Kanter...
>
> Wierd-Al

Mange tak. Det var lige det jeg skulle bruge